Blocket irritation, fårn inlagd annons.

Som sagt, hittar du bara ett ställe där köparna samlas så :)
Köper du en disk för en 500-ing och fyller den med porr så kan du lätt ta ut 2000:- för den, plus frakt. Sen att det du gör är totalt olagligt och fullständigt omoraliskt är ju en annan femma :gnissla

Nu förstår jag inte alls hur du menar. Omoraliskt? Finns det pengar att tjäna så är det ju inga problem att lägga sånt på hyllan :D

Klockren särskrivning och felstavning :rofl

Nästan signatur material.

herr_toalett.jpg

Är det han som håller i och siktar?

Jag har ungefär samma problem så det verkar som att dataspelstomtarna missat viss kunskapsinhämtning på det sociala planet. Har mailat två tomtar med x-boxar, ingen av dom har telefon och ingen av dom svarar på mail.

Dessutom är prissteget inte så högt upp till en ny så snart blir det en ny istället.

En del människor är ju ganska så gåtfulla.

Jag skulle köpa hoj i somras. Mailade på en svart R1 03. Frågade lite allmänt om skicket och sådär. Fick svar som lät ok. Skickade tillbaka att jag vill komma och titta på den dagen efter, och frågade om det var nån speciell tid han ville att jag skulle komma, och ifall internetöverföring funkade för honom.

Efter det fick jag inget svar. Jag ville ju ha hojen men tänker ju inte tjata.
Köpte en annan istället. Några veckor senare kom 03:an upp på blocket med sänkt pris.

:stolpskott

Klockren särskrivning och felstavning :rofl

Nästan signatur material.

Ja ganska kul att du påpekar det mr myr farmare.
Jag ber om ursäkt att jag inte jämt kan stava helt rätt.
Fan ni är mina hjältar! Känns ändå som att jag är jävligt nöjd med mitt liv och säker på min sexualitet, är ni? :hihi :rofl

Blocket irritation, fårn inlagd annons.

Finn tre fel

Jag fann dom! tror jag!
1. Du är från sundsvall
2. Du kör hornet
3. Du är en tönt?<--- Observera frågetecknet.

:glömdet :banana :rofl

Last edited:
Ja ganska kul att du påpekar det mr myr farmare.
Jag ber om ursäkt att jag inte jämt kan stava helt rätt.
Fan ni är mina hjältar! Känns ändå som att jag är jävligt nöjd med mitt liv och säker på min sexualitet, är ni? :hihi :rofl

Jag fann dom! tror jag!
1. Du är från sundsvall
2. Du kör hornet
3. Du är en tönt?<--- Observera frågetecknet.

:glömdet :banana :rofl

Hoppas du inte tog illa upp, jag stavar ju själv som en kratta så det är bara att ge igen. ;)

När Jag hade A4:an ute så fick Jag massvis med mail från folk som ville byta mot andra tråkiga vilar, V70. Opel, Renault vagina, mm trots att det stod "inget byte".

Nu har Jag en fiddy ute med dito "inget byte" sirligt ingraverat i annonsen...
Jag har fått 20 mail från finniga moppepojkar som vill byta mot en erox eller vad det kallas. Vad fan är det? Jag är 30, tjör sssspårthåj och monstertruck, vad ska Jag med en moppeskoter till?

:mad:

När Jag hade A4:an ute så fick Jag massvis med mail från folk som ville byta mot andra tråkiga vilar, V70. Opel, Renault vagina, mm trots att det stod "inget byte".

Nu har Jag en fiddy ute med dito "inget byte" sirligt ingraverat i annonsen...
Jag har fått 20 mail från finniga moppepojkar som vill byta mot en erox eller vad det kallas. Vad fan är det? Jag är 30, tjör sssspårthåj och monstertruck, vad ska Jag med en moppeskoter till?

:mad:

Bara att skänka bort skiten till någon polare. Att sälja fiddy är stendött kan jag meddela. Är den "värd" 10.000 kanske du får 2500. Sålde min 10.000kr hoj + 6000kr i extra delar för hela 3500kr nyligen :död

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg