Blocket igen!!!!!!!!!!

Nej men snälla!!!!!

Är det inte bättre att vara tyst än att säga något helt onödigt utan intresse för någon?

Det kan vara samma hoj men två killar som försöker hjälpas åt att sälja, någon kan ha snott en bild eller något kan ha blitt fel. Det finns många alternativ och inte ett enda av dom är intressant….

Chrille skrev:
Nej men snälla!!!!!

Är det inte bättre att vara tyst än att säga något helt onödigt utan intresse för någon?

Det kan vara samma hoj men två killar som försöker hjälpas åt att sälja, någon kan ha snott en bild eller något kan ha blitt fel. Det finns många alternativ och inte ett enda av dom är intressant….
När jag har tråkigt så tycker jag det är kul att gå in på Överflödiga diskussioner och läsa mer eller mindre obetydelsefulla saker, och bland favorit läsningarna är roliga "blocket annonser" som folk lagt in starka kandidater.
Vad du tycker är roligt eller ej skiter jag i.
Mvh Billson.

Billson skrev:
, och bland favorit läsningarna är roliga "blocket annonser" som folk lagt in starka kandidater.

Blocketannonser kan vara roliga men att folk lånar bilder av varandra när de ska sälja saker är ju knappast en nyhet....
....Tycker det står "inte min på bilden" på var och varannan annons...

korvgubbe skrev:
Blocketannonser kan vara roliga men att folk lånar bilder av varandra när de ska sälja saker är ju knappast en nyhet....
....Tycker det står "inte min på bilden" på var och varannan annons...
04:or båda och uttagna 05 båda har gått 200mil men priset skiljer sig en del. Jag tyckte det var ett ganska intressant sammanträffande och det var inte meningen att reta upp alla här inne :tummenupp .
Ha det/ Billson.

UrbanTiger skrev:
Okej... 4 fel återstår :tummenupp

Hittade två till. Märkligt att man inte märkte dem första gången. :va

1. UrbanTiger-signaturen på stenplattorna
2. Xjell-kåpan

Bifogat

• ut.jpg
    ut.jpg
    84.3 KB · Visningar: 83
Nyheter
Nisse Hedlund bortgången