blocket... igen

Brukar mest bli skit med dessa "stulen?" spekulationer...
Men visst... den hade varit skoj att trycka i en gokart, alla har väl sett gixxerkart filmen? :)

Gå in på enduromx.com och kolla på en kawasaki 125:a, tror det var en 02. Stulen på Gotland men den går att använda i stockholm... Vet ej hur jag ska länka till den men gå in och kolla under säljes :rofl :rofl

kanske lite komplicerad med vtec o grejor.
Visserligen an motorn vara köpt från en skrot eller från utlandet, men det är väldigt mycket skumma grejor på annonser tycker jag, ramar utan nummer osv, varför man skulle slipa bort dem övergår mitt förstånd (ja annat än att det är nåt skumt).

Varför skulle den vara stulen?

var den för billig för dig? Du vill alltså ge det dubbla?
Gör det då o tryck in den var du vill....

glenoyne skrev:
Gå in på enduromx.com och kolla på en kawasaki 125:a, tror det var en 02. Stulen på Gotland men den går att använda i stockholm... Vet ej hur jag ska länka till den men gå in och kolla under säljes :rofl :rofl

Här är annonsen. Får ju hoppas att han försöker att skämta
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=30114&page=1&s=Sök!&Sort=D&Omr=H&Fab=Kawasaki&E=1&MX=1&SM=1&OF=1&Q=1&ps=25&CC=All&H=1&P=1&ts=2&fs=4&str=

supernaut skrev:
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=30114&page=1&s=Sök!&Sort=D&Omr=H&Fab=Kawasaki&E=1&MX=1&SM=1&OF=1&Q=1&ps=25&CC=All&H=1&P=1&ts=2&fs=4&str=
Det måste väl vara ett skämt :lol

supernaut skrev:

Hahahahahaha... vissa lever farligt.. hahaha :hihi

Silwer skrev:
kanske lite komplicerad med vtec o grejor.
Visserligen an motorn vara köpt från en skrot eller från utlandet, men det är väldigt mycket skumma grejor på annonser tycker jag, ramar utan nummer osv, varför man skulle slipa bort dem övergår mitt förstånd (ja annat än att det är nåt skumt).

jag hade en VFR vtec som förra hoj.. gick rätt skapligt,jävligt kul med den där kicken som kommer vid 6800varv.
men jag håller med.. kanske lite väl komplicerad motor för att ha i en gokart =)

Mavve: en mavve kommentar igen? :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...