Blocket - he he

Bara annonsen kostar väl 60? Fast de går ju på mammas o pappas telefonräkning de e klart

HanneZ skrev:
Bara annonsen kostar väl 60? Fast de går ju på mammas o pappas telefonräkning de e klart

Förr kostade de 20 bagis. Fast det är kanske 60 för bil- och mc-annonser och 20 för annat junk?

DaGaz skrev:
60 :fakta -- Jag vet, jag råkade radera min gode väns annons så jag fick snällt lägga in en ny -- detta var i maj. :gnissla
Råkade? Fast det är klart, vad gör man inte för att hålla kvar polaren i mc världen. :tummenupp

DaGaz skrev:
60 :fakta -- Jag vet, jag råkade radera min gode väns annons så jag fick snällt lägga in en ny -- detta var i maj. :gnissla

Hm jasså, förr kostade säljesannonserna 20 och köpesannonserna 40 om jag inte minns fel

Nu kan ni sluta att gissa:

Priset för en annons är 20 kr. Undantaget är Bilar som kostar 80 kr samt vissa övriga kategorier som kostar 60 kr. När du lagt in annonsen mailar vi information till dig om hur du betalar med ett betalsamtal. Blocket.se går igenom varje annons innan den publiceras. Annonsen ligger ute i två månader.

Kategorier som kostar 60 kr:

Båtar
Husvagnar & Husbilar
Mopeder
Motorcyklar
Skogs & Lantbruksmaskiner
Snöskotrar
Bostäder

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard