Blocket e`grymt !!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Har inte sålt massor där men de jag annonserat ut har försvunnit innom loppet av en dag!!! :tummenupp

Senast ( idag ) har man krängt iväg lite arvegods, en chiffonje! :)

Så nu är man lite rik! :hihi

Kanske dock får syn på den i sommar på antikrundan o inser att man kunde blivit rikare! :3freak

ja fy fan finns ingen bättre sidan än blocket har väl sålt ca 15-20 bilar där och alla har gått på mindre än en vecka + massa bildelar som ja inte ens trodde folk va intresserade av. allt går nästan att sälja på blocket. sålde en tändare för 1000 kr, en bilbana för 3800, en guldkedja för nästan nypris, leksaksbilar för 200-500 kr st, mm God bless blocket

Ja, synd bara att dom har höjt priserna så mycket. Bilannons kostar nu 80 kr, vilket tidigare kostade 20. Men visst är det bäst med hästlängder. Jag har haft ett flertal annonser ute där jag fått prylen såld på mindre än ett dygn.
Satte ut min CR 125a för 4500 tror jag det var. Jag blev så telefonbombad att jag inte kunde ha mobilen igång. Det ringde igen så fort jag lade på luren. Under hela första dagen gick det max fem minuter mellan varje gång det ringde. Jag varken skojar eller överdriver. Det var sjukligt :näsblod

Tradera :tummenupp Fast nu fick jag ett mail om att de kommer börja ta betalt from februari, 50 spänn för en bil :(
Det känns som att jag skulle behöva slänga ut ett 40-tal annonser på blocket/tradera för att bli av med allt gammalt junk, men jag orkar ju inte :( Nån som vill köpa till paketpris och sen sälja på blocket :gnissla

Jag tycker blocket är skit. Annonserar jag i piteå/älvsby journalen så kommer folk samma dag och betalar det man vill ha typ men på blocket så ringer det folk och ska pruta och bläalbalbblblalbaba. Man blir less dom iallafall.

honkiie skrev:
Jag tycker blocket är skit. Annonserar jag i piteå/älvsby journalen så kommer folk samma dag och betalar det man vill ha typ men på blocket så ringer det folk och ska pruta och bläalbalbblblalbaba. Man blir less dom iallafall.

Känns som det är lite befogat att tjata lite extra innan man beger sig upp mot älvsbyn :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT