Blocket bra or anus?

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Skall börja med att erkänna att jag missbrukar Blocket rätt flitigt och är lite prylgalen som en del andra här säkert också är....
Men Blocket verkar bara bli sämre å sämre då man annonserar hamnar annonsen i stockholm utan bild tex
Så man skickar iväg ett klagomail och först två veckor senare får man ett mail där dom hövligt ber en höra av sig om problemet igen.
Jag nämner även sökmotorns horribla funktion och med tanke på vilka pengar dom håvar in så borde inte dessa små retliga problem uppenbara sig eller?
Är medveten om att dom uppdaterat på sista tiden å varit dassigare än normalt men jag är ändå förbannad :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

kan verkligen hålla med om priserna på annonserna, men annars upplever jag det som att resten funkar. blocket.se vinner på sin lätta sökfunktion och sitt breda utbud. men med stigande priser undrar man hur länge det kommer att hålla ?

jag har inte haft några problem och 20:- är bra tycker jag(har missat om de har höjt på sistone) håller bara bort skitannonser!

så jag säger bra :tummenupp

80 kr för husvagn, bil o båt samt ngt till som jag inte minns. Men blocket är väl uppköpt av ngt norskt företag nu? har hört det nånstans... kan kanske förklara priserna

unke_b skrev:
80 kr för husvagn, bil o båt samt ngt till som jag inte minns. Men blocket är väl uppköpt av ngt norskt företag nu? har hört det nånstans... kan kanske förklara priserna
Jepp, finns info om den norska koncernen på raderna.

Våran utannonserade sägram såldes på 9 timmar. De kom från Kalmar och köpte den.....(blev en dyr säng för dem då de även hyrde släp här i Mölndal) :D
Även att jag raderade annonsen ganska snabbt så ringde det ett par till på den!!
Så Blocket är BRA!!!

hmm ja du sitter ju framför datorn o "torskar" blocket.se ofta Jonet...
Kan bara hålla med att efter den såkallade uppdateringen e blocket skit..sökmoton funkar inte som den ska nånstans...sedan priset...
men tycker det vägs upp av alla roliga annonser med grova stavfel som man skrattar gott åt i timtal...

Blocket fungerar bra på större delen av prylar.
Dyrare stereogrejer samt specialutrustning bör man dock hittat annonsforum som är mer riktade till en speciell målgrupp.
Mc-annonser kostar också 80:-
OT: Någon som har tips på bra ställen att annonsera hoj på förutom Blocket och SH?

streetfighter1 skrev:
Blocket fungerar bra på större delen av prylar.
Dyrare stereogrejer samt specialutrustning bör man dock hittat annonsforum som är mer riktade till en speciell målgrupp.
Mc-annonser kostar också 80:-
OT: Någon som har tips på bra ställen att annonsera hoj på förutom Blocket och SH?

www.allaannonser.se :fakta

Jodå. blocket.se är bra. Det enda som är fel är att alla nötter som länkar till blocketannonser på SH inte blir bannade på livstid.

Men annars är det ett bra ställe.

Bra,köpte min hoj genom blocket.
Dock kan man göra dom riktiga fynden på tradera,iaf om man gillar fiskeprylar.

har ju haft ut mn annons på blocket på cbr,n
ahh blocke strula ju för ett tag sen.precis då la ja ut den..
ja samma dag som den kommer ut ringer tv4e jävla satan! :4skrika
ahh hur går de med försäljningen...jag= ah jag vet inte den har varit ute nåra timmar så lugna ner er..så babbla dom på men jag säger vänligt nej men bestämmt.
ah va händer idag då..dom ringer upp igen :3freak :död

ja de va tv4 här..hu går de med försäljningen...
jag= ni har ringt redan!
dom= ja men de va en vecka sen.
jag= men va F*N jag har tackat nej för en vecka sen o jag viull inte ha nu heller"!""!!!!! fatta!!!!!!! jag hatar dom :4skrika

ozeo skrev:
bla...
ja de va tv4 här..hu går de med försäljningen...
jag= ni har ringt redan!
dom= ja men de va en vecka sen.
jag= men va F*N jag har tackat nej för en vecka sen o jag viull inte ha nu heller"!""!!!!! fatta!!!!!!! jag hatar dom :4skrika
Vad ville de då du tydligen blev så lack? :confused:

Blocket

Visst var det väl Aftonbladet som köpte Blocket alldeles nyligen ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT