Blocket Aprilia rsv 1000 r mille

Var precis och kikade på Superduken. Såg helt ok ut, men kan verifiera Musslis uppgifter efter samtal med KTM ang årsmodell och import.

Har även meddelat säljaren detta. Intressant att se om de ändrar annonsen.

Sweet!! Den duken lär gå snabbt?

Båda annonserna är borta...

Mvh,
Ingvar

Aprilian är såld.
Oklart om de tog bort annonsen pga mitt mail till dem. De svarade och tackade för informationen. Kändes som seriösa säljare, så jag tvivlar på att de visste något om detta. De har helt förståligt gått på informationen från regbeviset.

Första ägaren på Superduken var en anställd på KTM och hojen togs in till Sverige av en "registrerad importör", så det är nog inget konstigt med den.

Skall bli kul o se om dom dyker upp igen på blocket :-) Jag som många andra är väl inne o spanar varje dag (minst)

Första ägaren på Superduken var en anställd på KTM och hojen togs in till Sverige av en "registrerad importör", så det är nog inget konstigt med den.

Intressant att få veta mer än det jag fick reda på via KTM, men hur gjorde du för att få reda på att 1:a ägaren va en anställd på KTM??

Nu sitter man här i soffan å tjurar att man missade den billigaste SD ever...Att de va lite konstig historik hade jag kunnat leva med för den pengen, den var ju tydligen i ganska bra skick också:huvet

Förövrigt så får jag väl säga att annonsören av hojen hade ett trevligt/seriöst bemötande.

Det är ju bara att ringa och fråga om den är kvar??

Intressant att få veta mer än det jag fick reda på via KTM, men hur gjorde du för att få reda på att 1:a ägaren va en anställd på KTM??

Nu sitter man här i soffan å tjurar att man missade den billigaste SD ever...Att de va lite konstig historik hade jag kunnat leva med för den pengen, den var ju tydligen i ganska bra skick också:huvet

Förövrigt så får jag väl säga att annonsören av hojen hade ett trevligt/seriöst bemötande.

Jag fick ut original leveranskvitto från KTM. Köparen bodde i samma ort som fabriken ligger i samt hade en mailadress som slutade med @ktm.at

Hojen har varit en demo/journalistcykel. Finns många (60 tror jag det var) av dessa i Sverige och säljs av KTM till Sverige som "nya", då de bara rullat ett par mil. Då de köps av registrerad importör via KTM är de inte att räkna som import. Alla dessa "köps" till en början av Mr Meier.

Surt att man missade den hojen, men jag är glad ändå då jag köpte en annan Superduke idag. Dock blev det tyvärr lite dyrare.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back