Blocket Annons

Han måste ha laddat fel fil, så där ser inte en dt ut i min begreppsvärld :hihi

Min teori är att någon på blocket har förväxlat bilderna, så jag gav mig ut för att leta upp säng-annonsen som har en Yamaha DT på bild. Då stötte jag på den här Nog för att den är vit men var är spjälorna? Bebisen kommer ju trilla ner direkt från den där. Eller det kanske är meningen att man ska lägga ungen INUTI "sängen"

Mystiken tätnar...

Edit: Och i jakten på VW-annonsen med en spjälsäng på bild hittade jag istället det här

Alltså, Yamaha-annonsen har fått bilden från säng-annonsen, som i sin tur fått bilden från en golf-annons, som i sin tur råkat få bilden från en saab-annons. Okej, stämmer inte riktigt kanske...

Last edited:
mattsson skrev:
Min teori är att någon på blocket har förväxlat bilderna, så jag gav mig ut för att leta upp säng-annonsen som har en Yamaha DT på bild. Då stötte jag på den här Nog för att den är vit men var är spjälorna? Bebisen kommer ju trilla ner direkt från den där. Eller det kanske är meningen att man ska lägga ungen INUTI "sängen"

Mystiken tätnar...

Edit: Och i jakten på VW-annonsen med en spjälsäng på bild hittade jag istället det här

Alltså, Yamaha-annonsen har fått bilden från säng-annonsen, som i sin tur fått bilden från en golf-annons, som i sin tur råkat få bilden från en saab-annons. Okej, stämmer inte riktigt kanske...

Åh vart hamnar den här i kedjan. Är detta R1:an eller Hondan tro... :va
http://www2.blocket.se/view/2084763.htm?l=0&c=1&city=0

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage