R1 racer
Stick i ögat!
http://www.blocket.se/vi/16021045.htm?ca=23_14_s
Pris: 2 500:- Ystad: Visa var
hej säljer nu min Garmin zumo 550 Europe pga nyköpt gps,den e 1 månad gammal med kvitto..!!
nypris mellan 5000-8000
--------------------------------------------------------------------------
Varningsklockan ringer!!
Tänkte införskaffa mig en GPS och fann denna till en lockande pris.
Inget tel nr i annonsen men lyckades fiska upp tel,adress och killens födelseår,tjugoåring.
Ringt och fått tag i killen,varan finns kvar varje gång jag ringt typ 4 gånger.
Uppenbarligen besvärad när jag nämner att jag har möjlighet att hämta varan på plats.Massa undanflykter
som att jag har kompisar här nu,ringer upp dig om 30 min,men inget samtal.
Nästa samtal,ja jag är nog hemma vid 19 tiden och skickar dig ett mail när du kan komma......inget händer.
Jag ringer åter nästa dag,en tjej svarar och säger killen är hemma om 20 min,hon frågar vad det gäller och jag förklarar.
Ringer åter efter 30 min,ingen svarar.
Får tag i han,slänger på luren i örat när han hör det är jag igen.
Provar något senare igen med lite "mångkulturell" brytning och vips är han mer villig på att prata.
Nämner jag är intresserad,hur gör vi affären? Jag skickar nämner han.Hm jag har kompis som bor i närheten,kan han komma säger jag.Nja jag är inte hemma,det är så att jag bor i Södertälje.
Jaha säger jag men jag ringer på ett Ystad nummer,öh ja jag är hos min mor.Har du GPS.en där oxå då?
Ja svarar han.
Märkliga är att tel nr går ju till personen Jerry som oxå bor på xx adressen i Ystad och inte något Södertälje och heller ingen mor.
Hade lite svårt att presentera sig vid namn i luren men när jag fråga att jag sökte Jerry,ja det är jag sa han.
Åter då till samtalet: Ja men en kompis till mig kan komma över och hämta den istället för att skicka GPS'n.
Tydligt hörde man hur besvärande det var och vips lade han på luren.
Provade envist ringa igen kort efter samtalet men då svara ingen.
TYCKER DET LUKTAR SUR MJÖLK OM DENNA ANNONS OCH VILL PÅ SÅ SÄTT VARNA ANDRA OXÅ.
Kanske har han redan lyckats lura nån ovetandes.
Någon som vill prova lyckan och se vad han har för dåliga svar att komma med så har jag nummret,skicka PM.
Annars sök på Jerry Persson i Ystad
Pris: 2 500:- Ystad: Visa var
hej säljer nu min Garmin zumo 550 Europe pga nyköpt gps,den e 1 månad gammal med kvitto..!!
nypris mellan 5000-8000
--------------------------------------------------------------------------
Varningsklockan ringer!!

Tänkte införskaffa mig en GPS och fann denna till en lockande pris.
Inget tel nr i annonsen men lyckades fiska upp tel,adress och killens födelseår,tjugoåring.
Ringt och fått tag i killen,varan finns kvar varje gång jag ringt typ 4 gånger.
Uppenbarligen besvärad när jag nämner att jag har möjlighet att hämta varan på plats.Massa undanflykter
som att jag har kompisar här nu,ringer upp dig om 30 min,men inget samtal.
Nästa samtal,ja jag är nog hemma vid 19 tiden och skickar dig ett mail när du kan komma......inget händer.
Jag ringer åter nästa dag,en tjej svarar och säger killen är hemma om 20 min,hon frågar vad det gäller och jag förklarar.
Ringer åter efter 30 min,ingen svarar.
Får tag i han,slänger på luren i örat när han hör det är jag igen.
Provar något senare igen med lite "mångkulturell" brytning och vips är han mer villig på att prata.
Nämner jag är intresserad,hur gör vi affären? Jag skickar nämner han.Hm jag har kompis som bor i närheten,kan han komma säger jag.Nja jag är inte hemma,det är så att jag bor i Södertälje.
Jaha säger jag men jag ringer på ett Ystad nummer,öh ja jag är hos min mor.Har du GPS.en där oxå då?
Ja svarar han.
Märkliga är att tel nr går ju till personen Jerry som oxå bor på xx adressen i Ystad och inte något Södertälje och heller ingen mor.
Hade lite svårt att presentera sig vid namn i luren men när jag fråga att jag sökte Jerry,ja det är jag sa han.
Åter då till samtalet: Ja men en kompis till mig kan komma över och hämta den istället för att skicka GPS'n.
Tydligt hörde man hur besvärande det var och vips lade han på luren.
Provade envist ringa igen kort efter samtalet men då svara ingen.
TYCKER DET LUKTAR SUR MJÖLK OM DENNA ANNONS OCH VILL PÅ SÅ SÄTT VARNA ANDRA OXÅ.
Kanske har han redan lyckats lura nån ovetandes.
Någon som vill prova lyckan och se vad han har för dåliga svar att komma med så har jag nummret,skicka PM.
Annars sök på Jerry Persson i Ystad
Last edited: