Blocket annons haha :)

Jag känner killen med annonsen , och det ÄR ren ironi . Förövrigt så är han medlem här. (svarvern)

Har du aldrig lagt in en annons på blocket!- man kan få förslag på det mest fantastiska saker som folk vill byta bort- när man bara vill sälja bort sin mc/bil:gnissla

Eller:"Vad är det riktiga priset,kompis?" som förstafråga från spekulanten.

-"Hej, Vill du byta din mc mot en Reiju Drac? Den har trimrör och är jätte fin! :)"

...mhm...

Inte för att vara dryg men du missuppfattar nog killen. Vad han vill säga är förmodligen att han inte är intresserad av några byten alls utan vill ha reda pengar.

Ganska tröttsamt när folk erbjuder gamla sänken eller kylskåp som byte eller del av betalningen. Det har i alla fall hänt mig.

Jag tycker att det var en bra och tydlig annons. Man får en god bild av vilket skick hojen är i och samtidigt veta att han inte är intresserad av ens gamla gixxer. Hela summan efter eventuell prutning kontant. Annars ingen affär. Glasklart.

Där satte du pricken över i:et kan man säga :) Exakt så var det menat med min annons som ni diskuterat idag, fast iofs, skulle nån få för sig att byta sin Ferrari mot min R1a så vore jag väl riktigt dum i huvet om jag tackade nej...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back