Blivit hotad. Polisanmäla eller fixa själv?

Status
Ej öppen för fler svar.
[Tim] skrev:
2254920 I samma ögonblick som jag fick reda på att de hade ringt och sagt att de skulle knulla honom så slutade jag ha medlidande för dem.

Civiliserade människor hade jag kunnat hjälpa men såna här fuckon kan klara sig själv. Tycker jag iaf.
Tycker det är ett rätt sunt resonemang.

Visst kan man hjälpa till, eller åtminstone diskutera saken om dom uppträder som folk, men beter dom sig så där så skulle jag be dom dra åt h-e.

Dessutom verkar dom ju ändå vara mer intresserade av våldtäkt, än att få pengarna tillbaka. :)

Gör en polisanmälan och förklara läget, sen upplyser du idioterna att du gjort detta och rekommenderar dom att göra detsamma ifall dom är missnöjda med köpet.
Detta kanske avskräcker ev. hämdaktioner, då dom vet att polisen lär leta hos dom först.

Under tiden kanske miffona hittat soppakran, och jagar nån annan att "knulla" stället. :D

Åk ned till stadens gym där stadens största steriodmissbrukare håller till.

Sedan ger du dem proteinburk var om dom åker ner och tar hand om problemet med köparna.

burner skrev:
2254984 Åk ned till stadens gym där stadens största steriodmissbrukare håller till.

Sedan ger du dem proteinburk var om dom åker ner och tar hand om problemet med köparna.

Bra ide :tummenupp

sålde en yamaha yz250-91..med totolrenoverad motor till en snubbe. dan efter ringer han upp å säger att motorn förde en massa oljud å sen dog den.sen pratade vi en stund å kom fram till att han inte hade någon tvåtaktsolja i bensinen.han hade inte en aning att man skulle ha i olja i bensinen och tyckte att jag skulle informerat det vid köpet..trodde att alla visste det och han var något över 20 år.Sa till han att köper han delarna så hjälper jag han att byta....kolla på moppen vad som är fel,kanske glömt 2taktsoljan eller något liknande eller skit i dom,det hade jag gjort om han var uppkäftig.............

dom kanske tankat "fel bensin" i den :hihi sk diesel

Ledsen men tråden kommer spåra ur totalt innom närmsta timmarna.
Vi uppmuntrar inte till brott och vi bryr oss inte om vilket språk folk pratar.
Lämnar kvar tråden så ni ser vilka typer av diskussioner som brukar spåra ur.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey