Jag blev stoppad i maj, och då rök lappen i 4 månader för mig. Fick ner det till 3 efter att chefen bölat lite över att han behövde mig osv.
Såg inte ens att de stod med laser, och plötsligt kom där en polis på hoj som sneddade in framför mig och höll mig mellan räcket och hans hoj till nästa avfart. Jag trodde ju inte de hade klockat mig, utan att han bara sett mig och tyckt han skulle skälla ut mig, så jag förberedde ju världens talkampanj där inne i hjälmen medan jag snällt följde efter honom. Var inte ens ett dugg orolig. När han sedan ledde mig rakt in i en jättehög med minibussar, släpper mig utanför den ena och jag får syn på datorskärmen inne i den gick det ju upp för mig vad som egentligen hänt. Men jag levde nog i förnekelsestadiet de 48 h man får köra, för jag satt mest och skrattade inne i bussen, och hoppade sen glatt ut ur den utan mitt körkort och klättrade upp på hojen igen. När de där 48a timmarna runnit ut däremot, gick jag ner mig i graven tillsammans med en flaska vin..
Har dock stuckit en gång också, och då fattade jag inte vad jag själv höll på med förrän jag redan påbörjat min färd bort från Harry Haffa. Men då var det ju för sent, så jag fick vackert köra vidare. Gick fint den gången, om man bortser från att jag mötte min pappa med polisen på släp.