Blivande spätta

Spättan

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Kumla
Hoj
spätta
Vill bara säga hej till alla här... Väntar med spänning på att pojkvännen ska bli klar med sitt kort så vi kan susa fram på hans hoj :)
 
Spättan skrev:
Vill bara säga hej till alla här... Väntar med spänning på att pojkvännen ska bli klar med sitt kort så vi kan susa fram på hans hoj :)
dumpa grabben och skaffa eget kort och hoj. så kan vi åka du och jag :tummenupp
 
Leta rätt på ToFastForHjo så ska hon lära dig allt hon kan, det borde gå rätt fort :tummenupp
 
Att sitta bakpå en sporthoj är lika kul som att spänna fast sig själv på ett takräcke på en heroinpundares Volvo 240, fast obehagligare. Man utsätter sig för exakt samma fara som den som kör men man har absolut ingen kontroll över situationen, hur någon kan vilja överlämna sitt liv så fullständigt i någon annans händer övergår mitt förstånd, det är inte svårt att ta MC-kort så varför inte köra själv?

Men hursomhelst, välkommen! :).
 
Spättan skrev:
Vill bara säga hej till alla här... Väntar med spänning på att pojkvännen ska bli klar med sitt kort så vi kan susa fram på hans hoj :)

Glöm ej bort att din egen utrustning bör hålla bättre klass än din pojkväns eftersom han kan påverka vad som händer men det kan inte du....

Men hur som helst, varmt välkommen :banana
 
Spättan skrev:
Vill bara säga hej till alla här... Väntar med spänning på att pojkvännen ska bli klar med sitt kort så vi kan susa fram på hans hoj :)
Hoppas att det går bra så att ni snart är ute på vägarna...
Som några redan har sagt, ta kort själv det är så mycket roligare att köra själv än att sitta bakpå...

Förresten, välkommen hit också... :)
 
sgtpepper skrev:
Att sitta bakpå en sporthoj är lika kul som att spänna fast sig själv på ett takräcke på en heroinpundares Volvo 240, fast obehagligare. Man utsätter sig för exakt samma fara som den som kör men man har absolut ingen kontroll över situationen, hur någon kan vilja överlämna sitt liv så fullständigt i någon annans händer övergår mitt förstånd, det är inte svårt att ta MC-kort så varför inte köra själv?

Men hursomhelst, välkommen! :).


:hihi
 
sgtpepper skrev:
Att sitta bakpå en sporthoj är lika kul som att spänna fast sig själv på ett takräcke på en heroinpundares Volvo 240, fast obehagligare. Man utsätter sig för exakt samma fara som den som kör men man har absolut ingen kontroll över situationen, hur någon kan vilja överlämna sitt liv så fullständigt i någon annans händer övergår mitt förstånd, det är inte svårt att ta MC-kort så varför inte köra själv?

Otoligt bra beskrivning på att sitta bakpå!!
:rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top