blivande shemale funktionär

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
eftersom jag mer eller mindre bestämt mig för att pissa i den här säsongen så funderar jag på att dra mitt strå till stacken genom att
1:operera in silikonbröst och bli paraplyshemale åt vem som nu vill ha mig.
och
2: Vara funktionär nån gång när jag har lust.
Frågan blir då:
Har läst om nån form av funktionärslicens krävs detta om man har vanlig b-licens för att få stå och vifta med lite flaggor?

mvh
erik

Manne skrev:
eftersom jag mer eller mindre bestämt mig för att pissa i den här säsongen så funderar jag på att dra mitt strå till stacken genom att
1:operera in silikonbröst och bli paraplyshemale åt vem som nu vill ha mig.
och
2: Vara funktionär nån gång när jag har lust.
Frågan blir då:
Har läst om nån form av funktionärslicens krävs detta om man har vanlig b-licens för att få stå och vifta med lite flaggor?

mvh
erik

Man behöver ingen licens för att vifta flaggor hos oss, under tävling blir man utposterad med någon som har licens och således är posteringschef.
Vill man hjälpa till under träningar går jag igenom det viktigaste lite fort och ytterligare frågor kan tas över radion. :)

Licensgrejset är för mig mera för att få bevis på att man kan det om man vill jobba på andra banor, eller så småningom bli tävlingsledare. Samt att man får en försäkring som gäller när man jobbar som funktionär, ytterligare ett plus... :)
Har du flera frågor så är det bara att du säger till! :tummenupp

Syss skrev:
Man behöver ingen licens för att vifta flaggor hos oss, under tävling blir man utposterad med någon som har licens och således är posteringschef.
Vill man hjälpa till under träningar går jag igenom det viktigaste lite fort och ytterligare frågor kan tas över radion. :)

Licensgrejset är för mig mera för att få bevis på att man kan det om man vill jobba på andra banor, eller så småningom bli tävlingsledare. Samt att man får en försäkring som gäller när man jobbar som funktionär, ytterligare ett plus... :)
Har du flera frågor så är det bara att du säger till! :tummenupp

så det finns alltså ngt som heter funktionärslicens?

Manne skrev:
Bra, då var det utklarat.........

Kommer och viftar när jag får tid! Vägrar dock att bärga hojar, har sett att det ser jobbigt ut när jag badat i lecan :rolleyes:

Har du vait i lecan nån gång? :va :D :D
Märkligt....

Jag behöver en mek. till SO/SM helgen på "Åsen", du får satsa på det istället... :tummenupp
Peter är borta då...

Edit:
Behöver ju iofs en paraplytjej också... :tungan

Last edited:
Macke skrev:
Har du vait i lecan nån gång? :va :D :D
Märkligt....

Jag behöver en mek. till SO/SM helgen på "Åsen", du får satsa på det istället... :tummenupp
Peter är borta då...

Edit:
Behöver ju iofs en paraplytjej också... :tungan

Ähh...nu när jag sålt hojen och svikit dig som depåteamkompis så kan jag nog hjälpa till o meka lite. (Sunkan kan nog oxå behöva nån som håller ett öga på hans fulmekande he he)

Vem som blir paraplytjej råder väl ingen tvekan över efter trådstartarens rubrik :7peta Erik...jobbet är ditt :rofl :fyllisar

Last edited:
Manne skrev:
Bra, då var det utklarat.........

Kommer och viftar när jag får tid! Vägrar dock att bärga hojar, har sett att det ser jobbigt ut när jag badat i lecan :rolleyes:

Perfekt! :tummenupp Hjälp är alltid uppskattat! :)
(På träningarna brukar förarna få vara så goda att hjälpa till med hojen vare sig de vill eller inte. Jag orkar iallafall inte dra ut en hoj därifrån ensam... :näsblod )

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back