kraschpuck
Ny medlem
Jippi!! jag kom in i motala o ska plugga ett år till mc-mek!! känns skit kul eftersom jag inte trodde jag skulle komma in!!!
någon som gått där eller? nu blir de till o flytta o hela paketet!! måste skaffa några nya mc-kompisar också som man kan åka med där borta på "fel" sida av vättern 
någon som gått där eller? nu blir de till o flytta o hela paketet!! måste skaffa några nya mc-kompisar också som man kan åka med där borta på "fel" sida av vättern 
