Blire nån mässsfest eller?

Vet att jag hörde nåt om det.......kommer inte ihåg vem det var bara......skulle komma upp info senare.......hmmmmm.....:va ..........nä jag kommer inte ihåg o vågar inte gissa på vem det var jag pratade med...........:rolleyes:

Jaaaa, det var på SH-puben sist.......:rolleyes:

Vet att jag hörde nåt om det.......kommer inte ihåg vem det var bara......skulle komma upp info senare.......hmmmmm.....:va ..........nä jag kommer inte ihåg o vågar inte gissa på vem det var jag pratade med...........:rolleyes:

Jaaaa, det var på SH-puben sist.......:rolleyes:

Du råkar inte ha snackat med Ironmike något?

festen kommer vara på Kickis på kungsgatan efter! Glöm inte guldk:tummenupp edjan!

Kom igen nu, blire ngn fest? :yoparty

Detaljer kommer mot helgen, men.. Japp, det blir fest, 24e Januari på Hard Rock.
party0023.gif

skit bra, då kan ni få fira mig osså! jag fyller år nån dag senare. :P blir ett gäng från malmöööööö åssååååå! :tummenupp

party party party party!!!!:D

Sååå......?

Allt är spikat & klart. Hard Rock Café den 24 Januari!

De gick lite trögt nu i veckan med planeringen, öppettider, personal, vem ska betala vad osv. Men de löste sig igår kväll. Kommer upp en egen tråd nån gång innan nyår iaf!

Last edited:

De gick lite trögt nu i veckan med planeringen, öppettider osv. Men de löste sig igår kväll. Kommer upp en egen tråd nån gång innan nyår iaf!

Råkkån !:yoparty

De gick lite trögt nu i veckan med planeringen, öppettider, personal, vem ska betala vad osv. Men de löste sig igår kväll. Kommer upp en egen tråd nån gång innan nyår iaf!

Bra jobbat! Det här skall bli kul :yoparty

Bra jobbat Mannen!:tummenupp (Ska börja jobba på barnvaktsbiten direkt efter nyår!!!)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka