Blir tokig på körskolor

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Tja!

Jag tänkte ta mc med begränsat men alla körskolor har ju inte tid förens det är för sent i år. Det jag behöver är en 25kw hoj för en enda dag. Jag behöver ju bara en uppkörning då jag redan har A1 så jag undrar om någon vänlig själ har en 25kw hoj man kan hyra för 2000kr eller något.

//kotten

Motorbolaget hyr ut. För 1500 tror jag, beviks kanske har ngt oxå! Lycka till:)

Beviks kan ju dra å hänga sig. De hyr inte ut. Motorbolaget är schyssta som attan. Fick bra pris på hjälm också men det blev inget köp. Och så hade de ingen 25kw hoj inne. :mad:

Så då blir man ju förbannad på dem också :arsele

Nä fasiken! Motorbolaget har jag beställt grejor ifrån och det har funkat utan några som helst problem så dit återkommer jag nog. Dock Beviks vet man inte vad man ska säga om längre. Får de ens något sålt?

"Ööh Beviks, vad är det?"

"Jahaaa, dedär antika utställnings huset där borta i Hackefors?" :crash

Beviks kan ju dra å hänga sig. De hyr inte ut. Motorbolaget är schyssta som attan. Fick bra pris på hjälm också men det blev inget köp. Och så hade de ingen 25kw hoj inne. :mad:

Så då blir man ju förbannad på dem också :arsele

Nä fasiken! Motorbolaget har jag beställt grejor ifrån och det har funkat utan några som helst problem så dit återkommer jag nog. Dock Beviks vet man inte vad man ska säga om längre. Får de ens något sålt?

"Ööh Beviks, vad är det?"

"Jahaaa, dedär antika utställnings huset där borta i Hackefors?" :crash

Kollat mc MC Montörerna i Norrköping? Bara en ren chansning ifrån min sida men kanske ändå värt att kolla.

Beviks är bra när man behöver prova någon storlek som man sedan beställer från Europa :glömdet

tycker nog snarare tvärtom ,, beställer man ngt från motorbolaget tar det alltid ett par dagar extra

tycker nog snarare tvärtom ,, beställer man ngt från motorbolaget tar det alltid ett par dagar extra

Motorbolaget är ju en av branschens absolut bästa tycker jag! Har alltid varit kanon att göra med oavsett för min del

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!