Blir så jävla trött..

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
På alla pissfilmer. Finns ju inget att se mer. Tycker varje år blir det bara sämre och sämre filmer. Hade the eagle och the rite nere igår. Yeey tänkte jag, men va fan, vet inte ens vilken av filmerna som va sämst.

Bara som ett exemple. Blood Out? 50 cent som polis, VA FAN HÄNDER!?
Gangsterrapparen Nr 1 som rappar om att langa knark och skjuta bitches.. Snacka om sell out på den killen!

Kan någon ge mig ett bra filmtips som kan rädda min söndag innan jag får psykbryt!

:kulspruta

Felon, inte ny men bra, The Experiment inte heller ny men bra, Buried helt ok

The Fighter tänkte jag då se iaf. Kan ju omöjligt vara dålig när både Marky Mark och Christian Bale är med. Jag litar iofs inte lika mycket på Christian Bale längre sen han var med i skitfilmen Terminator 4 men han kanske tar igen det nu.

Stranger than fiction om det inte sett den!

4730.jpg

Faster var också helt klart en tung söndagsrulle!
faster-movie_131794420.jpg

Ta en titt på 22 Bullets, Jean Reno som pensionerad maffia boss.

Cornelis om Cornelis Wreesvijk helt klart en sevärd film,dock inget blod

Söndagen bjöd ju på bra film på fyran för en gångs skull istället för alla pissvidriga Beckwallander-rullar.
In Bruges, den var bra förra gången men igår var den ännu bättre. Det är tammefan en riktigt bra film.

The Fighter tänkte jag då se iaf. Kan ju omöjligt vara dålig när både Marky Mark och Christian Bale är med. Jag litar iofs inte lika mycket på Christian Bale längre sen han var med i skitfilmen Terminator 4 men han kanske tar igen det nu.

The Fighter är bra och till stor del för att Bale gör en grym rollprestation i den. Mark kom inte ens nära denna gången. Sen tycker jag nog att Bale håller bättre klass än Marko överlag. Mark har också varit med i en del skitfilmer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT