floodi
Sporthojsnörd
Var ute på Afterwork med ett par jag känner lite sådär.
Satt o käkade , och drack ett par öl. Dom gick o rökte
och jag satt kvar och ringde upp en polare och frågade
vad han gjorde och såvidare , rätt som det är kommer en snubbe
och typ knuffar till mig där jag sitter på stolen och glor på mig jävligt
argt jag flyttar mig från bordet , och idioten går därifrån med sina polare.
efter ett tag kommer mina polare tillbaka och sätter sig ner , och den ena frågar var sin mobil har tagit vägen , då var det den jäveln som kom fram o knuffade till mig o bara gick , som hade tagit den o stuckit.
blir så jävla less , jag känner inte personerna som jag satt o käkade med särskillt väl men jag känner mig jävligt dumm som inte ens märkte något när idioten kom o stal telefonen. Fan vad jag hatar sånnadär idioter , ska fan ha med mig hagelbössa ut på krogen i fortsättningen... kvällen började jäävligt bra , men slutade hur tråkigt som helst , tackvare dom där jävla nötterna...
Satt o käkade , och drack ett par öl. Dom gick o rökte
och jag satt kvar och ringde upp en polare och frågade
vad han gjorde och såvidare , rätt som det är kommer en snubbe
och typ knuffar till mig där jag sitter på stolen och glor på mig jävligt
argt jag flyttar mig från bordet , och idioten går därifrån med sina polare.
efter ett tag kommer mina polare tillbaka och sätter sig ner , och den ena frågar var sin mobil har tagit vägen , då var det den jäveln som kom fram o knuffade till mig o bara gick , som hade tagit den o stuckit.
blir så jävla less , jag känner inte personerna som jag satt o käkade med särskillt väl men jag känner mig jävligt dumm som inte ens märkte något när idioten kom o stal telefonen. Fan vad jag hatar sånnadär idioter , ska fan ha med mig hagelbössa ut på krogen i fortsättningen... kvällen började jäävligt bra , men slutade hur tråkigt som helst , tackvare dom där jävla nötterna...