Blir så arg

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
*Såld*
Har varit på tjänsteresa i Kanada några veckor, har då lånat ut bilen till bruttan då hon behöver den mer än mig.

När jag kommer hem igår ligger det 2 st inkassokrav på golvet med 1 dag respektive 2 dagar innan de skickas till fogden

Hon har gått o dragit på sig P-böter och sedan av någon oförklarlig anledning inte betalat...

Hur svårt är det att:

1. Lägga peningar i betalautomaten
2. Betala P-boten, sitter ju trotts allt på framrutan, lite svårt att missa den..

Hade ju varit kul om jag fått en "prick" hos myndigheterna för hennes oförstånd :mad:

Argh, va sur ja e :4skrika

Sparka ut henne, nja, varit ihop i 7 år nu, så det kanske är lite drastiskt.

Och om jag skulle sparka ut henne måste man ju träna bort magen för att hitte en ny chey, så det låter jobbigt

Ja, det blir inge hanky panky för henne...

Japp, bilen kommer i fortsättningen stå i garaget.

Har hon nån förklaring..? :confused:

Eller bara gamla vanliga tjejförklaringen; Oj.. jag glömde visst. tihi.! :3freak

korvgubbe skrev:
2249313 Trösta dig med att du har lite att inkassera från henne nu!
:tuttar :tummenupp

Ja herrejevlar, det här är ju ett slagträ som man kan använda i princip hur länge som helst! Den där trekanten med hennes bästa polare är kanske inte helt omöjlig att få till nu! :banana :rofl

Steak & Blowjob day varje dag i en vecka nu alltså.. hjärtliga gratulationer!

Halogen skrev:
2249325 Ja herrejevlar, det här är ju ett slagträ som man kan använda i princip hur länge som helst! Den där trekanten med hennes bästa polare är kanske inte helt omöjlig att få till nu! :banana :rofl

Hmmm, inta så tokig idé... Ta och bjuda in hennes polare, köpa lite rödtjut o se vad man kan hitta på :tungan

Scorpion.SE skrev:
2249345 Hmmm, inta så tokig idé... Ta och bjuda in hennes polare, köpa lite rödtjut o se vad man kan hitta på :tungan

Verkar som det går att vända det till nå posetivt! Sweet!

Bara skrapade 19-tumsfälgar som fattas då. "Oj, jag körde visst på trottoarkanten. Det gör väl inget?"

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg