Blir sååååååå irriterad...

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Hade loppis igår. Kom folk o frågade om jag hade någon säng.
- Jag har en bäddsoffa som ni kan få för 50kr", svarade jag. (50kr är INGENTING för soffan, men jag ville bli av med den).
-Kan du köra hem den åt oss?, frågade de. Vi betalar bensinen.
Var bor ni? frågade jag
400m bort, svarade han.
Ehhhhh...visst. Precis som om jag för 50kr skulle tömma bilen och montera bort barnstolarna och köra bort soffan för 50kr!!! :kocko

Sen kom nästa (en kvinna):
- Jag vill ha soffan, sade hon. Är ni hemma kl 17 ikväll? Jag kommer då...
- Ja, svarade jag och väntade kl 17.
21.40 idag (när alla barn sover) knacker det hårt på dörren. De ska hämta soffan!!! :4skrika

Nu tog maken hand om dem. Tur för dem. Hade jag kunnat röra mig just nu (har ont), skulle jag bett dem fara åt helvete och sedan huggit sönder soffan och eldat upp den!!!

exiteme skrev:
Hade loppis igår. Kom folk o frågade om jag hade någon säng.
- Jag har en bäddsoffa som ni kan få för 50kr", svarade jag. (50kr är INGENTING för soffan, men jag ville bli av med den).
-Kan du köra hem den åt oss?, frågade de. Vi betalar bensinen.
Var bor ni? frågade jag
400m bort, svarade han.
Ehhhhh...visst. Precis som om jag för 50kr skulle tömma bilen och montera bort barnstolarna och köra bort soffan för 50kr!!! :kocko

Sen kom nästa (en kvinna):
- Jag vill ha soffan, sade hon. Är ni hemma kl 17 ikväll? Jag kommer då...
- Ja, svarade jag och väntade kl 17.
21.40 idag (när alla barn sover) knacker det hårt på dörren. De ska hämta soffan!!! :4skrika

Nu tog maken hand om dem. Tur för dem. Hade jag kunnat röra mig just nu (har ont), skulle jag bett dem fara åt helvete och sedan huggit sönder soffan och eldat upp den!!!
PRECIS! Vad jag menar (nästan) i min tråd. Kan inte lita på ngn...Säger man en tid skall den passas, annars ringer man och av/ombokar.

Rasorblade skrev:
PRECIS! Vad jag menar (nästan) i min tråd. Kan inte lita på ngn...Säger man en tid skall den passas, annars ringer man och av/ombokar.

Den jäkla apan (ursäkta) hade inte ens vett att be om ursäkt för att hon inte kom igår... Vad tror folk? Att man inte har ett liv?

(Men nu är vi i alla fall av med soffan och 50kr rikare..) :rolleyes:

exiteme skrev:
Den jäkla apan (ursäkta) hade inte ens vett att be om ursäkt för att hon inte kom igår... Vad tror folk? Att man inte har ett liv?

men du har ju en fin hoj iaf ;)

exiteme skrev:

Slutet gott allting gott!!! :D

exiteme skrev:

Därför e du min vän :hihi

Fick du mitt MMS förresten?
Jag bara telefonterroristerar i brist på annat här.

exiteme skrev:
Inte fått något MMS.. :(

Men fan satans cp-3G skittelefon :mad:

Har skickat till fler och de kommer säkert inte fram för jag får aldrig nåt svar på MMSen....

KAJLYL: NÄR FAN SKA DU FÅ TUMMARNA LOSS OCH SÄGA UPP MITT 3G-ABBONEMANG SÅ JAG KAN TECKNA HOS DIG??????????? SÄTT FART O JOBBA MED DIG!!!! :fatta! RÄKNAR MED ATT DU RINGER MIG PÅ MÅNDAG O LÖSER UT MITT ABBONEMANG (or else) :smasha

Mavve skrev:
Men fan satans cp-3G skittelefon :mad:

Har skickat till fler och de kommer säkert inte fram för jag får aldrig nåt svar på MMSen....

KAJLYL: NÄR FAN SKA DU FÅ TUMMARNA LOSS OCH SÄGA UPP MITT 3G-ABBONEMANG SÅ JAG KAN TECKNA HOS DIG??????????? SÄTT FART O JOBBA MED DIG!!!! :fatta! RÄKNAR MED ATT DU RINGER MIG PÅ MÅNDAG O LÖSER UT MITT ABBONEMANG (or else) :smasha
JAJA, väntar ju bara på att de ska släppa telefonfan, annars kan du få en skitmobil med istället ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg