Hade loppis igår. Kom folk o frågade om jag hade någon säng.
- Jag har en bäddsoffa som ni kan få för 50kr", svarade jag. (50kr är INGENTING för soffan, men jag ville bli av med den).
-Kan du köra hem den åt oss?, frågade de. Vi betalar bensinen.
Var bor ni? frågade jag
400m bort, svarade han.
Ehhhhh...visst. Precis som om jag för 50kr skulle tömma bilen och montera bort barnstolarna och köra bort soffan för 50kr!!! :kocko
Sen kom nästa (en kvinna):
- Jag vill ha soffan, sade hon. Är ni hemma kl 17 ikväll? Jag kommer då...
- Ja, svarade jag och väntade kl 17.
21.40 idag (när alla barn sover) knacker det hårt på dörren. De ska hämta soffan!!!
Nu tog maken hand om dem. Tur för dem. Hade jag kunnat röra mig just nu (har ont), skulle jag bett dem fara åt helvete och sedan huggit sönder soffan och eldat upp den!!!
- Jag har en bäddsoffa som ni kan få för 50kr", svarade jag. (50kr är INGENTING för soffan, men jag ville bli av med den).
-Kan du köra hem den åt oss?, frågade de. Vi betalar bensinen.
Var bor ni? frågade jag
400m bort, svarade han.
Ehhhhh...visst. Precis som om jag för 50kr skulle tömma bilen och montera bort barnstolarna och köra bort soffan för 50kr!!! :kocko
Sen kom nästa (en kvinna):
- Jag vill ha soffan, sade hon. Är ni hemma kl 17 ikväll? Jag kommer då...
- Ja, svarade jag och väntade kl 17.
21.40 idag (när alla barn sover) knacker det hårt på dörren. De ska hämta soffan!!!
Nu tog maken hand om dem. Tur för dem. Hade jag kunnat röra mig just nu (har ont), skulle jag bett dem fara åt helvete och sedan huggit sönder soffan och eldat upp den!!!
RÄKNAR MED ATT DU RINGER MIG PÅ MÅNDAG O LÖSER UT MITT ABBONEMANG (