Blir ni nerviga efter parkerat?

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Som topic
Tänkte höra hur folk tänker efter dom parkerat hojen och sen vandrar vidare,

blir själv nervös som fan och tänker
"Nu ställde jag den öppet så folk ser om den blir snodd, eller e de för öppet så dom som vill sno kan se den?"
eller
"Nu ställde jag den gömt så ingen ser den, men tänk om någon hittar den och försöker sno den, då ser ju ingen!"

Vill dom ha den, så tar dom den...det kan ske öppet mitt på dagen, i ditt garage eller utanför dagiset där du bara tänkt stanna till och lämna ett par kvarglömda vantar samma morgon...

den kosta 13,500 :va

men den e ju min, och så fin :rolleyes:

fast betald med en 16 årings budget iförsig

Du sa det själv.

Om man inte kan använda sina fordon avslappnat så har man köpt dyrare än man borde. Sen kanske 10kkr är för mycket för någon medans det finns andra som lägger 10Mkr på en Koenigsegg och sladdar den i diket samma dag utan att blinka.

Jag var mer orolig när jag hade KTMen med Bilsport & MCs fulfula självrisk vid stöld :gnissla

Larm.

Nej. Jag är inte nervös.

Har också larm, hörde det dock inte när det utlöstes precis utanför lägenheten.

Ingen reagerar över att ett larm går heller så ingen tjuv är så rädd för dom heller.

Har också larm, hörde det dock inte när det utlöstes precis utanför lägenheten.

Ingen reagerar över att ett larm går heller så ingen tjuv är så rädd för dom heller.

Det är skillnad på ditt och mitt larm. Har mitt larm gått är hojen omöjlig att starta. Du får byta hela elsystem, styrbox och hela skiten för att få igång den.

[EDIT] Dessutom är det ingen som vill sno den. :näsblod

Du sa det själv.

Om man inte kan använda sina fordon avslappnat så har man köpt dyrare än man borde. Sen kanske 10kkr är för mycket för någon medans det finns andra som lägger 10Mkr på en Koenigsegg och sladdar den i diket samma dag utan att blinka.

Ville ha den mest kraftfulla och snabbaste, så de fick blev den för 5 000 kr under vad dom vanlgitvis ligger på, fast tror priset inte är anledningen :va

Det är skillnad på ditt och mitt larm. Har mitt larm gått är hojen omöjlig att starta. Du får byta hela elsystem, styrbox och hela skiten för att få igång den.

vad går en sån mojäng på? :rolleyes:

Last edited:
Jag är mer nervös för att någon som man nyss kört förbi på bakhjulet ska komma och skälla på mig.

Hmmf inte direkt. Orkar inte gå runt och oroa mig :tungan Händer något så händer något, vare sig jag oroar mig eller ej ;)

Alla i stan vet att jag är 110% badass och är således skitskraja för mig, så svaret är nej.

Jo jag är orolig, jag tar inte gärna hojen in till stan och parkerar där om jag ska äta middag eller gå på bio tex..
Vill inte bli av med den, den är ju mitt livs andra stora kärlek :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park