Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maverick_750rr skrev:Det beror ju på vilken BMW du kör, kör du BMW 750iAL eller kanske nån alpina så e du ju kungen i byn, men kör du nån BMW-hoj så.......![]()
Finns väl inget fel på den Kawan?![]()
750RR
berggren_martin skrev:Ånej, säg inte att du har en sån där skoter. De håller ju på att ta över världen, jag tål dom inte. Drömmer t o m mardrömmar om små otäcka EU-moppar om nätterna.
Hårtorkar kommer bli ett STORT problem...!shoei skrev:( Varför inte spara lite till och köpa det man verkligen vill ha? Är så trött på allt snack om att man ska köpa något skit först.... varför? )
Jag säger inte att din är skit.... men det är inget jag skulle köpa. Grattis iaf.

shoei skrev:( Varför inte spara lite till och köpa det man verkligen vill ha? Är så trött på allt snack om att man ska köpa något skit först.... varför? )
Jag säger inte att din är skit.... men det är inget jag skulle köpa. Grattis iaf.
Gustav1 skrev:Statistiken säger tydligen att det är störst risk att man smäller med sin första hoj. Då är det kanske dumt om man köper en sprillans R1 som första hoj.
Men det är förstås ditt val.
berggren_martin skrev:Inget att bry sig om, görsnygg hoj det där ju. Enda sättet att bli fjollig på två hjul är med EU-moppe.

maverick_750rr skrev:Jag smällde aldrig med min första hoj.
Andra hojen smällde jag en, nej två gånger tror jag det var.
Min tredje hoj smällde jag 5 gånger i år på hela 6 veckor![]()
Så snacka inte dynga
Fjärde hojen kommer jag nog smäll 15 gånger på 2 veckor.
Man skall arbeta mot statistiken
750RR
Losec skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa dig!!!
Prata in skit om min två-hjuling![]()
Bara för att det är en eu-moppe så är det väl inget fel.
Det är iallafall en aprilia jag har. Ingen fjantig peugot vivacity eller nåt sånt. Den jag har accar bäst av alla eu-moppar o så trimmar den sig själv![]()
Quaya skrev:Inga hojar e skit om det går o köra... men köp du en hayabusa så o ligg i 300 o kom in här igen och se om de e så jävla tuff då..
förmodar att du är en 15 åring med en as trimmad DT eller?
Om du inte har förstått poängen med de hela så köper man oftast en mindre snabb hoj och lär sig köra med den sen går man upp... samma som i fotboll exempelvis... du börjar inte spela i A-laget utan du jobbar dig uppåt ... gaaah! va jag blir trött på folk som dig
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |