Blir man nå glad???

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Här går man och köper sig sin första MC och är superlycklig... Tro fan att nån dum jävel måste klaga... :finger Första som man hör (på omvägar) är : He he! Vilken Fjollhoj!
Min följdfråga på detta: Vad kör du då???
Svar: Ehhhh, jag har ingen hoj... :crash
Tycker själv det är en alldeles lagom hoj att börja övningsköra på... Sen får man ju alltid se vad framtiden utvisar...

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    48.2 KB · Visningar: 972
Jag tycker det verkar vara ett bra val av förstahoj - men det är nog inte en bra hoj om det är den sista man skaffar, om du förstår vad jag menar.

Jag har kört cirkus ett år på en Bandit600 , och jag har ju inte tagit stryk av det ... :p :p :p

Lyssna inte så mycket på va folk säger som inte har hoj.
D e väl inget fel på den hojen....
Du kommer säker få mycket skoj med den...
Ta d lungt på vägen nu....

Nä ärligt talat var ju kommentaren mest skrattretande , när han själv inte hade hoj...

Man kan köra skiten ur posörer på R1 med den där utan problem. Grattis till en snygg hoj, lär dig köra den där och du kommer bli en duktig förare :tummenupp

Inget att bry sig om, görsnygg hoj det där ju. Enda sättet att bli fjollig på två hjul är med EU-moppe.

Snygg hoj, duger hu bra som helst...och den är inte fjollig tycker jag - GRATTIS!!! :tummenupp

Instämmer OLJEKYLD GSXR!! Tänk dig en pojkspoling med en gixxer 1000 och skitdyrt ställ + hjälm mm. Och så kommer du till en bana å kör skiten ur honom med din hoj
Mkt lättkörd hoj!
grattis! :tummenupp

Vilken jävla fjoll hoj ju

det står ju inte r1 på den och den har ju inte 150 hästar på framhjulet..

SKIT i vad folk säger och lyssna på vad du tycker =P

Men kan köra ifrån posörer med r1a med en 125a med

eller hur roller

*stämmer in i kören* Det där är en UTMÄRKT första hoj!Lätt körd,snygg osv!Du har MÅÅÅÅNGA roliga mil framför dig!Kör lungt och förståndigt!...(början iaf:D:banana)

Ben skrev:
Ånej, säg inte att du har en sån där skoter :skrämd. De håller ju på att ta över världen, jag tål dom inte. Drömmer t o m mardrömmar om små otäcka EU-moppar om nätterna.

berggren_martin skrev:
Ånej, säg inte att du har en sån där skoter :skrämd. De håller ju på att ta över världen, jag tål dom inte. Drömmer t o m mardrömmar om små otäcka EU-moppar om nätterna.

Haha nej!!

Inte längre iaf :rodnar

Kände samma sak häromveckan. Visade en polare min hoj, den är lite repig pga förra ägaren la den. Det första han sa "vilken stor repa". Då stod man som en fågelholk och undrade om han verkligen sa det. Skulle aldrig vräka ur mig något sånt, även fast hojen är repig! Blev lite småputt faktiskt...

ähhh.. spelar roll vad folk tycker.. jag kör BMW... hahaha vad tycker de flesta sporthojjare om det?

Alex R1100S skrev:
ähhh.. spelar roll vad folk tycker.. jag kör BMW... hahaha vad tycker de flesta sporthojjare om det?

Det beror ju på vilken BMW du kör, kör du BMW 750iAL eller kanske nån alpina så e du ju kungen i byn, men kör du nån BMW-hoj så....... :rolleyes:

Finns väl inget fel på den Kawan? :confused:

750RR

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back