Blir jag lurad?

Kanske feltänk av mej men att man vinner budgivningen är väl inte samma sak som att man får köpa varan. Angivet minimibeloppet gäller ju fortfarande.

Jag tror du har vunnit en tävling där ingen uppfyllde kravet.

Har du fått bekräftelse på att du får köpa för 0.01 dollar, det hela verkar konstigt. :confused:

De tar ut vinsten på frakten istället för på priset. Har köpt en del på det sättet. De senaste köpen kostade 1 dollar och sen var frakten 10 eller 15 dollar beroende på om ett micro-SD kort skulle ingå eller inte. Så de tog ut 5 dollar extra på frakten för SD-kortet som ligger i samma påse som resten. Så mycket extra kostar det inte inte att skicka ett sådant i samma paket... Så antagligen är inte frakten 33 dollar egentligen i ditt fall utan kanske 20 dollar och så kostar varan egentligen 13 dollar som exempel. Det har inte varit några problem med att få varorna någon av gångerna som jag handlat.

Så, än en gång...
Vad var det trådstartaren 747 de facto köpte?
Svar till "Nyfiken i en strut"...

Last edited:
Kanske feltänk av mej men att man vinner budgivningen är väl inte samma sak som att man får köpa varan. Angivet minimibeloppet gäller ju fortfarande.

Jag tror du har vunnit en tävling där ingen uppfyllde kravet.

Har du fått bekräftelse på att du får köpa för 0.01 dollar, det hela verkar konstigt. :confused:

+frakt = 33 dollar :)

Skulle han dock vinna med 0.1 dollar och frakten låg på 2 dollar så hade det antagligen blivit 10 dollar iaf :)

Back