Blir ingen KTM 660 -04 för mig till nästa år

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Va och provkörde en Honda CBR 954 -02 idag :squid Så nu blir det plastraket till nästa år :fakta
Jag gör tvärtom mot alla andra, kör motard när jag bor ute i skogen och har 4 mil till närmaste stad, och nu när jag ska flytta till Göteborg så går jag och köper en Fireblade -02 :p :crash
Får se hur det går med handleden bara, körde i ca 45min idag och det gick skapligt iaf. För det mesta kan man ju vila handleden med jämna mellanrum och bara hålla i styret med höger hand. Pajjade ju vänster handled vid en mc-olycka för 1 1/2 år sedan....

Hondan va ganska schysst iaf,
Nyservad för 2 dagar sedan
klarlackade kåpor
gått 630 mil
3års garanti kvar
Öhlins styrdämpare
Högt kåpglas
Ensitskuts
Växelindikator (display som visar vilken växel som är i)

80 000:- får jag ge för den, helt ok tycker jag :tummenupp

eisbaer skrev:
Haha impulsköp.. :D

Du skulle köpt triplen! Kul och låg försäkring =)

Impulsköp rockar :rock :rock :cool: :crash Haha!
Det va grymt skönt att kunna åka en bra bit utan att domna bort i arslet, och den va ju liiite piggare än motarden :rolleyes:

Försäkring har jag givetvis kollat, 2100:-/månad i halvförsäkring är väll billigt? :tummenupp :D :rolleyes: Blir till att investera i världens största kraschpuckar nu.... :crash

MackeNo1 skrev:
Impulsköp rockar :rock :rock :cool: :crash Haha!
Det va grymt skönt att kunna åka en bra bit utan att domna bort i arslet, och den va ju liiite piggare än motarden :rolleyes:

Försäkring har jag givetvis kollat, 2100:-/månad i halvförsäkring är väll billigt? :tummenupp :D :rolleyes: Blir till att investera i världens största kraschpuckar nu.... :crash

2100:-/månad??? :skrämd Fyyyy faaaan.. Försäkringsbolagen borde skämmas.. :finger
Tror jag håller mej till motard nästa år oxå! :rock 3054:-/år.. :tummenupp

Gött!

Då är du hjärtligt välkommen till oss i Götet!
Har gjort samma som du och bytt till en skrevraket.

Har kommit på att handledsontet kan botas med ny gaffelkrona och cross-styre, så slipper man vara rädd för att kåpan skall fara vid asfaltskänning...... :tummenupp

När du sen skall ut och leta upp oss andra kan du gå in här:
http://forum.wcx.nu/forum/viewforum.php?f=4

P.S Fortfarande intresserad av garage?

Re: Gött!

b-man skrev:
Då är du hjärtligt välkommen till oss i Götet!
Har gjort samma som du och bytt till en skrevraket.

Har kommit på att handledsontet kan botas med ny gaffelkrona och cross-styre, så slipper man vara rädd för att kåpan skall fara vid asfaltskänning...... :tummenupp

När du sen skall ut och leta upp oss andra kan du gå in här:
http://forum.wcx.nu/forum/viewforum.php?f=4

P.S Fortfarande intresserad av garage?

Nu är jag medlem på wcx.nu :tummenupp heter samma sak där.... Skulle ju va kul om man hittade några att köra med nästa sommar, känner bara en kille i Gbg och han é mer inne på bilar :p
Letar för fullt efter garage, verkar va liite ont om sådana i Västra Frölunda och i hela Gbg för den delen :rolleyes: Har du något tips? Får gärna pm:a mig isf :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back