Blir hungrig direkt

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
När jag käkat en stor portion mat, så efter en halvtimme kan jag äta lika mycket. Jag är 16år och växer fortfarande, är det normalt ? :D Hm, offtopic ? :P

nej syftade inte på äpplen o frukt. tänkte mest på ifall du hade plats o rasta hunden i trädgården. eller bada fiskarna i den eventuella bassängen

Haha roligt. Jag brukar också bli hungrig efter ha ätit en portion mat, oftast därför jag gått hungrig 8 timmar...
Men som grabbarna säger. du växer fortfarande. Det gör nog jag också. Fast tyvärr på bredden. God damn it..
Får dricka växtnäring!

cRoC skrev:
När jag käkat en stor portion mat, så efter en halvtimme kan jag äta lika mycket. Jag är 16år och växer fortfarande, är det normalt ? :D Hm, offtopic ? :P
Nej, det är inte normalt. Du är svårt sjuk. Om två veckor kommer dina tänder att ramla ut. Sen blir det värre.

Sorry... :gråta

Re: Re: Blir hungrig direkt

Bingo skrev:
Nej, det är inte normalt. Du är svårt sjuk. Om två veckor kommer dina tänder att ramla ut. Sen blir det värre.

Sorry... :gråta

haha :D

cRoC: Jag är likadan själv. Speciellt när jag har tränat så du är inte ensam om att tappa tänderna om två veckor ;)

Det är fullt normalt. Det krävs enorma mängder energi för att växa. Jag var likadan, kanske värre...... jag tränade 25timmar i veckan mån-lör och cyklade downhill på söndagarna. Jag mådde fint :3freak

Läs böcker om nuitrition. Det gör dig bara gott :tummenupp

750RR

När jag var 16 kunde jag äta två pizzor på raken....det kan jag inte idag.

///M

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...