Blir fan mörkrädd...

Bo_jahn skrev:
Jag är långt ifrån 50 och det är inget fel på mitt utseende. Men den dagen jag blir en "äcklig gammal gubbe" eller något, så glor jag så mycket jag vill. Vill jag syna dig upp och ned 10 ggr så kommer jag göra det också, tack så mycket. Å andra sidan är ju du med 50 då, så då kanske du uppskattar det? :hihi

:rofl dagens!!

:tummenupp

Clara skrev:
... min andra kompis blir lite trött på detta och börjar räcka finger åt att alla som glor, så kör det förbi en fin bil och glor som fan och hon räcker finger plikttroget och då glor han ilsket som fan och hon blir lite "oj, hjälp, tänk om han kommer tillbaka och är snorförbannad nu..." ...

Ehhh, va? Din polare ger folk fingret, och sedan blir ni upprörda när folk tar åt sig? Är din polare totalt dum i huvudet?

Clara skrev:
det hela hade som bakgrund att min kompis kom gående i solklänning på väg hem via utkanten av ett industrionråde typ, klockan tolv på DAGEN en söndag, då kommer en glassig bil och en snubbe frågar om hon ska åka med, det vill hon såklart inte och då börjar han fråga vad hon ska ha för en avsugning osv, eftersom hon är av ganska aggresiv natur blir hon snorlack och börjar sparka på hans bil och skrika att han ska ge fan i henne osv.

Okej, helt fel att fråga om pris osv.

Men! Erbjuda nån skjuts är ju inte fel, och skulle nån tjej börja sparka bucklor i min fina/glassiga bil hade jag också ryckt tag i henne. Sen hade jag tagit reda på vad hon heter och polisanmält henne. Vad hade hänt om jag som kille hade börjat sparka på hans bil? Hade jag klarat mig med att han tog tag i mig då? Antagligen inte.

Det kanske kommer som en överraskning, men bara för att ni är tjejer så har ni ingen särställning i samhället, i Sverige är vi faktiskt jämställda! Beter du eller dina kompisar sig som arslen blir ni behandlade så.

Bli arg för att nån tittar/glor på er? Skärp dig nu, du får väl stå utom synhåll om du inte vill bli sedd, det är fullkomligt accepterat att titta på vem som helst inom synhåll och är inte straffbart.

Ett tips är ju att börja använda burka om du känner dig uttittad eller obekväm med att folk ser hur din kropp ser ut. :hihi

hmmm...

jag vet vad jag skulle göra om jag hade en tjejs kropp för en vecka....

sorry OT

stoffer skrev:
Okej, helt fel att fråga om pris osv.

Men! Erbjuda nån skjuts är ju inte fel, och skulle nån tjej börja sparka bucklor i min fina/glassiga bil hade jag också ryckt tag i henne. Sen hade jag tagit reda på vad hon heter och polisanmält henne. Vad hade hänt om jag som kille hade börjat sparka på hans bil? Hade jag klarat mig med att han tog tag i mig då? Antagligen inte. och han ryckte inte tag i henne för att hon sparkade utan för att han försökte ta av henne hennes klänning.

Det kanske kommer som en överraskning, men bara för att ni är tjejer så har ni ingen särställning i samhället, i Sverige är vi faktiskt jämställda! Beter du eller dina kompisar sig som arslen blir ni behandlade så.

Bli arg för att nån tittar/glor på er? Skärp dig nu, du får väl stå utom synhåll om du inte vill bli sedd, det är fullkomligt accepterat att titta på vem som helst inom synhåll och är inte straffbart.

Ett tips är ju att börja använda burka om du känner dig uttittad eller obekväm med att folk ser hur din kropp ser ut. :hihi

ok, så du tycker det är värre att sparka på nåns bildörr med sandaler än att försöka köpa sex av nån? han ville inte skjutsa henne, om det inte framgick. hade han bara frågat det hade hon bara tackat nej och fortsatt gå såklart.

vad gäller att titta så är det inte olagligt och väldigt svårt att hindra folk från att göra, så det var därför jag tänkte informera om att det iten alltid är jättekul att bli avklädd med blicken osv, men om ni, trots det, vill göra det kan ju jag itne hindra er, men jag menade bara att om ni inte har för avsikt att göra tjejen illa berörd så titta gärna men gå inte till överdrift, tuta inte osv. vill man göra tjejen illa berörd så är det ju bara att köra hårt. hon får ju faktiskt skylla sig själv som faktiskt går UTE i shorts och bjuder ut sig(man borde ju ha overall i 30 graders värme...)

Clara skrev:
ok, så du tycker det är värre att sparka på nåns bildörr med sandaler än att försöka köpa sex av nån? han ville inte skjutsa henne, om det inte framgick. hade han bara frågat det hade hon bara tackat nej och fortsatt gå såklart.

vad gäller att titta så är det inte olagligt och väldigt svårt att hindra folk från att göra, så det var därför jag tänkte informera om att det iten alltid är jättekul att bli avklädd med blicken osv, men om ni, trots det, vill göra det kan ju jag itne hindra er, men jag menade bara att om ni inte har för avsikt att göra tjejen illa berörd så titta gärna men gå inte till överdrift, tuta inte osv. vill man göra tjejen illa berörd så är det ju bara att köra hårt. hon får ju faktiskt skylla sig själv som faktiskt går UTE i shorts och bjuder ut sig(man borde ju ha overall i 30 graders värme...)

Men du är ju inte sann! Ska killar titta i "ögonvrån"?! Titta liiite? Bara titta när ni INTE har shorts?! Är det ok att ni pekar finger åt folk men inte att de då blir upprörda?! Ok att sparka på bilar?! :confused:

Det här är Sporthoj.com - vi snackar MC, ta ditt gnäll till fittstim.org!

Clara skrev:

Vi kan väl vända på diskussionen.
Om alla tjejer klädde av mig med blicken så skulle jag............eh...........tycka att det var ganska trevligt.
Nu är jag ganska blind för sådant, och märker inte när kvinnsen gör sånt. Men de få gånger jag gör det så tycker jag att det är kul.

Fast det är ju bara min åsikt!

Clara skrev:
ok, så du tycker det är värre att sparka på nåns bildörr med sandaler än att försöka köpa sex av nån?

Jorden anropar Clara: Det är, såvitt jag vet, inte olagligt att tacka nej när man får erbjudadet att sälja sex. Jag har faktiskt aldrig hört att man är tvungen att acceptera detta, om än generösa i vissas fall, erbjudande.

Clara skrev:

Avklädd med blicken? Ja du, vad sägs om att skaffa sig lite vana av att leva i verkliga världen och inte vara fast i ett My little pony universum med rosa hjärtan resten av livet? I vår del av universum gillar män, oavsett ålder, att titta på kvinnor. Usch så hemskt, vilket skandalöst brott mot mänskligheten. Det förekommer dessutom frekvent att kvinnor gör precis samma sak mot män, vilket dessutom glorifieras. Se på Sex and the city t.ex.

Så länge man inte kommer med rena förolämpningar ser jag inget fel i att visa att man uppskattar någons attraktiva utseende. Var glad att folk uppskattar hur du ser ut istället. Som jag sa, de 50åriga gamla gubbarna som är så äckliga har väl någon gång kanske varit stiliga män i 25-årsåldern de med.

Last edited:
Har inte läst tråden, men applåder till bo_jahn! :lol
Det var det roligaste jag läst i dag!!

Clara skrev:
ok, så du tycker det är värre att sparka på nåns bildörr med sandaler än att försöka köpa sex av nån?

Svar ja.

Clara skrev:
han ville inte skjutsa henne, om det inte framgick. hade han bara frågat det hade hon bara tackat nej och fortsatt gå såklart.

Till detta kan jag bara svara att alla inte är som du. De tjejer som njuter av eller iaf inte har något emot att bli avklädda med blicken, har inte de rätt till det då? Eller är de kanske missledda av det patriarkisk..blablabla..samhället och traditi...blablabla.

Nååå? Ta och skaffa dig en nypa självdistans och två nypor tolerans. Sen blandar du ut det med vatten och dricker. Världen blir nog bättre då.

Konstigt nog så är det ingen tjej som skrivit in och hållt med er grabbar om att dom gillar att bli avklädda med blicken och betraktade som sexobjekt....hmmmm
inte än i varje fall :va

...tja om någon kommer fram till min tjej och frågar hur mycket en avsugning kostar, då kommer ni se en bil som får mer än en skråma, det lovar jag allt om...

Kapten Stofil skrev:
...tja om någon kommer fram till min tjej och frågar hur mycket en avsugning kostar, då kommer ni se en bil som får mer än en skråma, det lovar jag allt om...

Ja att komma oprovoserat och fråga vad en avsugning kostar är absolut inte acceptabelt. Men vi vet ju inte riktigt vad som ledde fram till den frågan. Med tanke på hur hennes till synes jättesmarta tjejkompis verkar bete sig med fuckfingret i högsta höjt och sparkar på bildörrar så kan det mycket väl ha gått till på ett annat sätt. Ponera att snubben erbjöd henne skjuss med inget annat än välmening i baktanke varpå hon kläcker ur sig "tror du jag vill åka med dig ditt jäkla äckel" Ganska lätt att trycka ur sig ett "men lilla gumman, vad ska du ha för en avsugning" då. Enbart menat som försvar och för att trycka ner henne på samma sätt som man själv vart nertryckt med äckelkomentaren.

Nu menar jag inte att det va så det gick till, jag har ingen aning om vad som igentligen hände. Men med tanke på hur hennes polare verkar bete sig så skulle det inte förvåna mig om jag pricka ganska rätt iaf.

ConfuseD skrev:
Ja att komma oprovoserat och fråga vad en avsugning kostar är absolut inte acceptabelt. Men vi vet ju inte riktigt vad som ledde fram till den frågan. Med tanke på hur hennes till synes jättesmarta tjejkompis verkar bete sig med fuckfingret i högsta höjt och sparkar på bildörrar så kan det mycket väl ha gått till på ett annat sätt. Ponera att snubben erbjöd henne skjuss med inget annat än välmening i baktanke varpå hon kläcker ur sig "tror du jag vill åka med dig ditt jäkla äckel" Ganska lätt att trycka ur sig ett "men lilla gumman, vad ska du ha för en avsugning" då. Enbart menat som försvar och för att trycka ner henne på samma sätt som man själv vart nertryckt med äckelkomentaren.

Nu menar jag inte att det va så det gick till, jag har ingen aning om vad som igentligen hände. Men med tanke på hur hennes polare verkar bete sig så skulle det inte förvåna mig om jag pricka ganska rätt iaf.

det var inte samma polare som räckte finger och som han försökte köpa sex av.
det gick till såhär:
hon gick, fortfarande lite yrvaken, eftersom det var tolv på dagen en söndag, på väg hem från bussen, iklädd rosa sommarklänning(detta var när det var så varmt några veckor sen) och blå sandaler och bärandes på lite påsar och skit. bilen stannar och frågar om hon ska ÅKA MED, inte ha skjuts, vilket faktiskt är hur torskar brukar plocka upp horor, hon tackade vänligt men bestämt nej och fortsatte framåt, han rullade efter och ropade på henne och frågade var hon skulle ha för ditten och datten, hon blir snorförbannad och flippar, börjar skrika typ "vafan tror du ditt jävla äckel?!?!?!" och sparka på hans bildörr(det blev inga märken), då tar han tar i hennes klänningsband så det ena går sönder och försöker dra av hennes klänning, men hon sliter sig loss och går rasande därifrån. han förföljer henne en bit, men ger sig sen.

jag vet att jag redan beskrivit skedet tidigare, men ja, det verkade ju fortfarande finnas oklarheter, så...

givetvis var hon inte tvungen att tacka ja, men oavsett så var hon redan jävligt förolämpad, uppskrämd och kränkt. särskilt som han mycket väl kunde tagit in henne i bilen och tagit vad han ville ha utan nån betalning alls.

jag skulle rekomendera er, om ni ska ut och köpa sex, satsa på att åka på natten, satsa på tjejer i kortkort, höga klackar och bortdrogad min som långsamt strosar framåt, inte små yrvakna flickor som målmedveten skyndar gatan fram, mitt på dan, med platta små sandaler, fullastad med påsar etc. högre odds att de är mer med på noterna då, så att säga, så slipper ni ev. bucklor på era kära bilar, som för många verkar vara viktigare än en annans människas stolthet.

En sådan fråga eller ordval som den snubben hade ska man inte ha emot kvinnor eller annat folk heller för den delen. ( den senare delen var ifall det hade varit fråga om homosex). Men hade jag personligen blivit frågad samma sak hade jag nog blivit mera ställd än vad din kompis blev Clara. Sen om jag hade tänkt på det så skulle jag nog tagit reg numret och slitsat hans bildäck en vacker nymåne natt. Så vad kan man säga. Om alla kanske vinkar och ler glatt åt varanda medans man stirrar ut varandra kanske detta kan undvikas??? Fast det gäller ju inte de som nu är ute efter att köpa. De kan gärna få någon slags venerisk sjukdom så de är tvugna att köra tasken i en skottkärra eller plastpåse till närmasta sjukhus.

MVh Dreas

Clara skrev:
jag skulle rekomendera er, om ni ska ut och köpa sex, satsa på att åka på natten, satsa på tjejer i kortkort, höga klackar och bortdrogad min som långsamt strosar framåt, inte små yrvakna flickor som målmedveten skyndar gatan fram, mitt på dan, med platta små sandaler, fullastad med påsar etc.

Okej, bra. Nu har jag antecknat det. Är det något mera jag som kille borde veta?

*/ ?>
Back