Hertzman
Mycket avikande....
Första säsongen för mig, undrar om det redan dragit igång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hertzman skrev:2076414Första säsongen för mig, undrar om det redan dragit igång?
Kor strax en liten kvallstur, tror jag tar pa mig jeans istallet for bara shorts. Blir nog bara en liten runda ner till marinan och kollar laget.Hertzman skrev:2076414Första säsongen för mig, undrar om det redan dragit igång?
Maverick_ou812 skrev:2076784Kor strax en liten kvallstur, tror jag tar pa mig jeans istallet for bara shorts. Blir nog bara en liten runda ner till marinan och kollar laget.

Skutte skrev:2077391Kommer nog att missa ett antal TT nu i början för jag e på kurs med vovven på tisdags kvällar, så e det..
Men o andra sidan e det lite för kallt för min smak oxo![]()

Dede skrev:2078434
Om allt går som jag vill så hämtar jag hem min skönhet till helgen. Har ju gårr-tecks-ställ och touringvantar så man ska nog klara sig![]()
blacktriple skrev:2079029Behöver du hjälp att exempelvis ta upp hojen från Malmö får du hojta till.
Charmene är såå sugen på att få lära känna en triple till.![]()

|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|