Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste va jobbigt med så aggresiv mjäll,testa head and shoulders vettjaRocketQueen skrev:Jag och tjejkompis stod och klia oss i huvudet i en timme typ.

Tänk om man fick äga och köra en sån....heaven No:7...rougie skrev:
RoLLER skrev:....Jo jag sa... Jag behöver vänsterbenet storlek 58 men högerbenet storlek 52.

ktmjacke skrev:Måste va jobbigt med så aggresiv mjäll,testa head and shoulders vettja![]()

K-Micke skrev:Som sagt....tjejer och spolingar förstår sig inte på sånt här..... I början på 80-talet var det en riktig värstinghoj. Man brukar se en och annan på vägarna också. Peter Lindén/Vesa Kultalahti hade en topplacering på Le Mans 24-timmars med en standard CB1100R.![]()

Särskilt med Helmut Dähne i sadeln på ringen....KalleNorton skrev:den där är iof snygg men... http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/RC30/RC30_RHF_1024.jpg
den här slår allt!
![]()

7:49:71..Eldstorm skrev:Särskilt med Helmut Dähne i sadeln på ringen....![]()
![]()
![]()

Vad kan en sån kosta idag?KalleNorton skrev:den där är iof snygg men... http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/RC30/RC30_RHF_1024.jpg
den här slår allt!
![]()
ja såg en sån för 65.000. skulle vara i fint skick.R1 wannabe skrev:Vad kan en sån kosta idag?
Det är 270kg antikvitet..RocketQueen skrev:Är de meningen att denna är fin?
Stod en sån utanför mitt jobb igår. Jag och tjejkompis stod och klia oss i huvudet i en timme typ.
du kan sluta klia dig för nu vet du vad det ärDu kan ju sälja din R1 och köpa en RC30 istället, Helmut Dähne ansåg ju att man inte kunde hålla lika hög hastighet med R1 som med RC30 på nürburgring..R1 wannabe skrev:Vad kan en sån kosta idag?
hahahahaGixxerJensa skrev:Det är 270kg antikvitet..du kan sluta klia dig för nu vet du vad det är
Hahahahah...ja du...tror inte jag klarar av att åka Nürburgring fortare med min R1a än jag skulle göra med en 125a så i det har han helt rättKalleNorton skrev:Du kan ju sälja din R1 och köpa en RC30 istället, Helmut Dähne ansåg ju att man inte kunde hålla lika hög hastighet med R1 som med RC30 på nürburgring..
RoLLER skrev:Jag skulle behöva kapa 10cm. Alltid samma strul när jag ska köpa nytt skinnställ.KalleNorton skrev:det är den med tanke på att ditt könsorgan kommer växa minst 10cm när du köpt en sån.
-Jo jag sa... Jag behöver vänsterbenet storlek 58 men högerbenet storlek 52.

RocketQueen skrev:Är de meningen att denna är fin?
Stod en sån utanför mitt jobb igår. Jag och tjejkompis stod och klia oss i huvudet i en timme typ.

|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |