Blir de någe After work?

O´Learys? Ligger vid gamla påvels? (sportbaren?)
Ska baka tårtor o grejs så kommer kanske lite senare!
 
Jag behöver nog också vägbeskrivning :gnissla

Har jag rätt om jag tror det ligger snett emot buger king ungefär?
(mellan torget och burger king)
 
Kryptonit skrev:
Jag behöver nog också vägbeskrivning :gnissla

Har jag rätt om jag tror det ligger snett emot buger king ungefär?
(mellan torget och burger king)

Samma sida som Burger King, nästan vägg i vägg.
Ligger en datafirma/spelbutik till höger om O´Learys
 
då kör vi på o'learys då. ;)
kommer liite senare.

/z
 
Stämmer det så här ?? :fyllisar
O´Learys klockan 18.00 i så fall, välkomna ska ni vara :D

1. Taz
2. Kryptonit
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Bluegreengrey
9. Deadmetal, nu med glidarstuk
10. ReDan kommer senare, kakbak
 
Deadmetal skrev:
Samma sida som Burger King, nästan vägg i vägg.
Ligger en datafirma/spelbutik till höger om O´Learys
Aha! Vid My Gyros alltså? Så dom har flyttat dit...

Jag kommer nog oxo! :tummenupp
 
Kommer i såna fall vid 19-20 tiden om :tuttar låter mig springa på stan med.... :gnissla
 
Deadmetal skrev:
Stämmer det så här ?? :fyllisar
O´Learys klockan 18.00 i så fall, välkomna ska ni vara :D

1. Taz
2. Kryptonit
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Bluegreengrey
9. Deadmetal, nu med glidarstuk
10. ReDan kommer senare, kakbak

Inte riktigt...

1. Taz ->Fäääääärjeeeeestaaaaaaad!!!!!
2. Kryptonit
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Deadmetal, nu med glidarstuk
9. ReDan kommer senare, tar med kakor
10. JoS, när det vankas öl så...
 
Taz skrev:
Inte riktigt...

1. Taz ->Fäääääärjeeeeestaaaaaaad!!!!!
2. Kryptonit
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Deadmetal, nu med glidarstuk
9. ReDan kommer senare, tar med kakor
10. JoS, när det vankas öl så...

Vafan Taz, bangar du?
Du kan nog se hockeyn där med en öl i handen, kom loss nu :fyllisar
 
Inte riktigt...

1. Taz ->Fäääääärjeeeeestaaaaaaad!!!!!
2. Kryptonit
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Deadmetal, nu med glidarstuk
9. ReDan kommer senare, tar med kakor
10. JoS, när det vankas öl så...
11. Niqlaz
 
Även jag dyker upp aningen senare...
och inte ska vi sitta och titta på någon "#¤%&/ hockey väl? Här ska drickas öl och pratas motorer :fyllisar

1. Taz ->Fäääääärjeeeeestaaaaaaad!!!!!
2. Kryptonit, eftersläntrare
3. Miffo ?
4. Zeal, eftersläntrare
5. Klösan, släntrar in senare
6. JoH
7. Nike
8. Deadmetal, nu med glidarstuk
9. ReDan kommer senare, tar med kakor
10. JoS, när det vankas öl så...
11. Niqlaz
 
Så ska vi best vilken logga vi ska ha då ikväll?
Ska någon (söta krypto) skriva ut finalisterna på papper så vi kan välja : )

(hemlis, kryptoniten har en najs färgprinter på jobbet : )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top