Blir åka av nu i helgen =)

DUKEPUKE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade
Har kollat på vädret nu och här i götet skall det bli 6grader varmt och sol, är det bara jag som vågar mig ut på premiär åkning om vägarna torkar upp?? Ska testa på söndag tror jag e sååååå sugen :banana
 
jag plockade ihop min idag så jag väntar ivrigt på torr asfalt.. men här ligger snön fortfarande.. :huvet
 
Nu vill inte jag förstöra glädjen, men SVT säger såhär om vädret i gbg i helgen!

Crosslink.jsp


//jaG
 
Här i alingsås hörde jag ett härligt ljud idag... Tittade upp, och fick se en hoj som gled förbi... Visserligen en HD Sportster, men ändå,,,, det börjar närma sig nu..
 
Fyfan ni är galna.
Själv tänker jag inte köra en meter i år innan det är minst +10 ute!
 
Mav skrev:
Fyfan ni är galna.
Själv tänker jag inte köra en meter i år innan det är minst +10 ute!
Nu är du bara löjlig mav.

Jag skall köra en sväng idag i E-tuna så du kan nog köra du också... :tummenupp
 
Mav skrev:
Fyfan ni är galna.
Själv tänker jag inte köra en meter i år innan det är minst +10 ute!


de e du som missar nåt :arsele
:tungan ne de e inget för den frusna typen å köra nu :hihi


men riktiga men kör nu :Bugar
 
[Akryl]*Amid skrev:
Så jag måste vänta tills det är +10 innan jag skaffar båge... ;)

Jepp!
Tidigast i mitten på april. :D

Köra hem en hoj åt dig kan jag nog göra men min kommer inte fram innan det är +10 grader...
 
OK fullt ös på kupévärmarna nu så det blir vår snart...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top