Blinkersrelä ZX9R 98

Razer1

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
ZX9R -98 * Såld
Dum fråga kanske. Men vart sitter blinkersrelät på Zx9r ?
det hörs inte ett skit när man blinkar.

tror det sitter under kutsen mot ena sidan på kåpan...
altrnativt bakom topkåpan..låter int något i dom reläna så det e jävligt svårt att lyssna sig till...

tror det sitter under kutsen mot ena sidan på kåpan...
altrnativt bakom topkåpan..låter int något i dom reläna så det e jävligt svårt att lyssna sig till...

heter det nått speciellt ? vet att det sitter lite eltjafs under cutsen men har för mig att det inte ser ut som ett vanligt relä.

hittar bara 1 relä under kutsen och det är inte blinkersrelät iallafall.. så vart sitter det ?.. nån måste ju veta :)

vet inte om den här bilden hjälper dig men du ser hur den ser ut alla fall.

Bifogat

• DSC00174.JPG
    DSC00174.JPG
    133.1 KB · Visningar: 149
hittar bara 1 relä under kutsen och det är inte blinkersrelät iallafall.. så vart sitter det ?.. nån måste ju veta :)

Enligt manualen ska blinkersrelät sitta på vänster sida under bakcutsen.....det är fel, jag tror dom har blandat ihop bilderna mellan bränslepumprelät och blinkersrelät (i min manual iaf!!!!)

Relät till blinkersen sitter alltså på vänster sida i färdriktningen framför batteriet och nån centimeter under tanken....(hängandes i batterilådan)

Bifogat

• blinkersrelä kawa.jpg
    blinkersrelä kawa.jpg
    44 KB · Visningar: 124
Enligt manualen ska blinkersrelät sitta på vänster sida under bakcutsen.....det är fel, jag tror dom har blandat ihop bilderna mellan bränslepumprelät och blinkersrelät (i min manual iaf!!!!)

Relät till blinkersen sitter alltså på vänster sida i färdriktningen framför batteriet och nån centimeter under tanken....(hängandes i batterilådan)

aha det har jag sett.. sitter 2st där ett till vänster och ett till höger... det är alltså det vänstra som är blinkersrelät (i färdriktningen).

såg ju inte ut som ett vanligt relä så det jag köpt som jag skulle ha till mina miniblinkers lär ju inte passa :(

*/ ?>
Back