SpaceAce
Azzazzin
Hallå på alla. Undrar om de finns nån som vet var blinkreläet sitter på en KTM 625:a. Bytte till diodblinkare, fick motstånd med när ja köpte dom, men de blinkar ändå fort som fan... Tänkte byta till ett lastoberoende relä istället för o klödda me motstånd men kan inte riktigt hitta var det sitter... Har haft dom igång o lyssnat men kan inte höra reläet iaf.