Blinkers..vart finns dessa???

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Beställde dessa till min hoj från watsendesign i december och har fortfarande inte fått några...Grrrr
Någon som sett dom någon annan stans. Såg dom på en r6:a på lelleträffen i år, så dom måste ju gå att köpa någon annan stans.

Bifogat

• 02gsxr1.jpg
    02gsxr1.jpg
    12.3 KB · Visningar: 123
  • minioval1.jpg
    minioval1.jpg
    12.9 KB · Visningar: 106
Dom som hade den svenska agenturen på dom (Bikedesign) kursade och jag vet ej om någon annan har tagit upp det.

Har du pratat med Roger på Watsen om det eller?
När jag beställde mina så tog det inte speciellt många dagar innan dom kom.
Roger ringde upp mig för att få kortnummret jag betalade med. Verkade vara väldigt seriös när jag pratade med honom.

Martin

(edit) Tänk på att dom små bakre inte uppskattas av Farbror blå. Bilprovningspersonalen var tveksam men trodde den skulle gå igenom en normal besiktning, dom klarar dock inte en flygande.

Last edited:
har mailat fram och tillbaka. men dom har haft problem med maskiner och allt möjligt. så nu lägger jag ner och köper några andra. Tråkigt för dom är grymma.

Robban skrev:
Beställde dessa till min hoj från watsendesign i december och har fortfarande inte fått några...Grrrr
Någon som sett dom någon annan stans. Såg dom på en r6:a på lelleträffen i år, så dom måste ju gå att köpa någon annan stans.

Kan det förslagsvis ha varit min R6a? :) (röd/svart m gula fälgar)
Jag beställde direkt från watsen och det tog en jäkla tid(4 månader tror ja) dom hade bytt lokaler och ändrat lite på designen på grejorna under tiden som dom flyttat så det behövdes väl jobbas upp nytt lager av grejer va vet ja :va
Men när grejerna kom hade dom glömt skicka med nåra brickor och muttrar. Dom kom i ett brev några dagar senare. Liiiite dyra brickor kanske :D

Bara man betalt in med visakortet så verkade det då funka för mej. Du kanske har haft otur. Annars så är grejerna kanon iaf. Blinkarna bak syns jäkligt bra enligt dom som ligger bakom.

behövde du betala 40% moms för grejjerna när dom kom till sverige?
Vad vart det tot för fram och bak?

Robban skrev:
behövde du betala 40% moms för grejjerna när dom kom till sverige?
Vad vart det tot för fram och bak?

Nix ingen moms extra (inte än iaf) :)

Tror det blev ca 1000kr för fram och bak till min plus frakt då. Blev lite smått överaskad när jag fick priset i canadensiska dollar som står lägre i kurs :tummenupp

Jag fick inte någon moms på mitt paket. Värdet var ju inte jättehögt skrivet på pappren så...
Mina gick på ca 1300:- för 2 par bak och 1 par fram.

Har 1 par av dom små "gamla" varianten med bara 2 dioder på varje kvar om du skulle vilja köpa av mig.

Martin

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back