Blinkers i backspeglar!?

Dirtyjove

Firefighter
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
Firefighterblade 919RR -97
Jag vet, jag har sökt efter detta, dock inte hittat det jag undrar över,

jag har nämligen ett par spglar till övers så tänkte bygga in schyssta sidoblinkers från bil i dessa, typ vita e-godk.

Men nu till frågan, tror ni eller är det nån som testat, går detta igenom bes. tänkt alltså att ersätta de andra framblinkersarna.

Står nämligen ändast i SFRO:s heter de va, bygghandbok att det måste vara två blinkpunkter med minst 30 cm mellanrum och ej mindre än 10 c till framlykta.

jaja, tacksam för svar. MVH linus

det är ju orginal på K5:an så.. isf är det avståndet de klagar på, men det är ju bara att mäta innan :tummenupp

danjel skrev:
det är ju orginal på K5:an så.. isf är det avståndet de klagar på, men det är ju bara att mäta innan :tummenupp

Hmm., då borde det ju gå, mina backsp. står iaf ut mer än blink. så de kan nog gå;)

Dirtyjove skrev:
Hmm., då borde det ju gå, mina backsp. står iaf ut mer än blink. så de kan nog gå;)
men ett tips är att iaf kolla lite på nätet efter färdiga speglar med blinkers i.. vet inte om det finns till din hoj eller vad det kostar, men då slipper du kanske dra massa sladdar å passa in blinkersen ;)

danjel skrev:
men ett tips är att iaf kolla lite på nätet efter färdiga speglar med blinkers i.. vet inte om det finns till din hoj eller vad det kostar, men då slipper du kanske dra massa sladdar å passa in blinkersen ;)

eh, de e ju de som e kul;) mods e livet, hihi, men visst en del jobb sparar man, känns som man har en del o göra ändå på hojen, hehe, :kocko jag

Då e detta kanske något för dig
Archive%5CProduct_images%5C42%5CLarge%5C42-105_l.jpg

Finns på biltema http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=92816
Mer info om den

Hallå.

Jag har satt dit biltemas e-godkända blinkare på speglarna. Har tyvär inga bilder. Det funkade kanon på besiktningen dom sa ingenting alls

Ser nice ut också.

Lycka till
//
Kung Faux

Kung Faux skrev:
Hallå.

Jag har satt dit biltemas e-godkända blinkare på speglarna. Har tyvär inga bilder. Det funkade kanon på besiktningen dom sa ingenting alls

Ser nice ut också.

Lycka till
//
Kung Faux

Faen va nice, får nog bli såna om de är godkända, verkar ju kanon:) hehe, gött,, tack hej!!

Det är INGEN som kollar e-märkning på vanlig kontrollbesiktning :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...