Stockel
Ny medlem
Har fått ett skumt fel på hojen... det började med att en glödlampa i en blinkers (vä fram) pajade, sen började vä bak glappa också. Höger sida funkade bra. Tänkte att allt skulle lösas bara jag bytte lampan. Innan jag bytte lampan provade jag att byta vänster och höger blinkers bak (koppla om kablarna) och då måste något ha hänt. Vare sig jag blinkar åt höger eller vänster blinkar hojen åt båda hållen, dock bara med framblinkerserna (först inte vänster eftersom den var paj men efter byte blinkar den så fint). Bak är helt döda. Blinkersindikatorerna blinkar i takt med framblinkerserna.
Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt? Har elektroniken ballat ur? Lär bli billigt isåfall...
eller går sånt på försäkringen även om man inte har originalblinkers? Kanske får sätta dit dom innan jag går till verkstan?
Tacksam för råd! Känns lite dumt att slå på varningsblinkers varje gång man ska byta fil...
Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt? Har elektroniken ballat ur? Lär bli billigt isåfall...
Tacksam för råd! Känns lite dumt att slå på varningsblinkers varje gång man ska byta fil...