Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, låter nästan så...Felkopplat, du har för hög last.
daniz ska testa det du skrev, dock så har jag det bakvända problemet att det blinkar sakta
Den där biltemaprylen löste just det problemet att de blinkade för sakta på min fd hoj när jag bytte till miniblinkers. Den anpassar sig väl helt enkelt automatiskt till de blinkers som är ditskruvade om jag inte är helt ute å cyklar.
Man får kolla vart befintligt relä sitter och koppla bort och ibland göra egna kopplingar till det nya reläet !
Svarade du på min fråga?
Det var väl ungefär så jag gjorde när jag satte dit den där att jag tog bort den gamla och ersatte med biltemas. Två poler av tre används (om jag inte blivit helt senil), vilka fick jag klura ut själv genom att testa runt innan det blinkade som det skulle. Var fyra år sen som jag gjorde det så någon som satt dit den där nyligen får gärna fylla i om jag har fel.
Ok, så man letar alltså upp "huvudrelät" för blinkersen, som bör sitta nånstans där övriga säkringar sitter, och byter helt enkelt ut den mot biltemas dito. Låter ju perfa. Hatar att hålla på o mecka med reläer på själva sladdarna. Dessutom blir det fula klumpar man får tejpa fast nånstans på hojen.![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller