Bling bling spinners till mc?

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Tjoho. Om ni nu lyckats missa det så är det så att det finns fälgar till bilar som har ett ytterhjul som snurrar när bilden stannar (vilket gör att det ser ut som om fälgen snurrar även när bilen står stilla), därav namnet spinners.

Nån som sett detta till motorcyklar? Hade ju varit grymt cool!

yonsson skrev:
Tjoho. Om ni nu lyckats missa det så är det så att det finns fälgar till bilar som har ett ytterhjul som snurrar när bilden stannar (vilket gör att det ser ut som om fälgen snurrar även när bilen står stilla), därav namnet spinners.

Såg att "Amarican choppers" på Discovery använde sånna på ett hd-bygge, speciall byggda o kostar nog därefter :död

såg de på en sporthoj i en bling bling hip hop video :yoparty

yonsson skrev:

Finns redan nån tråd om det skulle jag tro att jag har sätt... Ganska nyligen

yonsson skrev:

:eek:

Maax skrev:
Såg att "Amarican choppers" på Discovery använde sånna på ett hd-bygge, speciall byggda o kostar nog därefter :död

Var det inte bågen med gräsklipparmotor?
Har för mig att det var en V-twin.

LCF skrev:
Var det inte bågen med gräsklipparmotor?
Har för mig att det var en V-twin.

Jo just det, så var det....kom ihåg att alla nästan gillade motorn mer än hd`s :rofl Vet inte vad det säger om Hd`s motorer :lol

Back