Bling bling runda tisdag?

Maverick_ou812 skrev:
2150467 Låter ju bra, då vet vi vad vi har att rätta oss efter. :tummenupp Jag kör gärna fler posörg(l)azz.

Följer gänra med fler gånger, riktigt trevlig körning med bra tempo för min del. Tack så mycket för igår! Trevligt folk va det också!

Ducati_Johan skrev:
2151030 Följer gänra med fler gånger, riktigt trevlig körning med bra tempo för min del. Tack så mycket för igår! Trevligt folk va det också!
Vi ses väl på söndag vid åtta tiden om jag inte tagit helt fel... :tungan Det slog mig inte förrän jag loggade in på ett annat MC forum! Sorry!

Det är absolut ingen fara! Japp vi ses på shell på söndag kl 08. Det borde väl bli lagom tid? Halv timme till helsingborg och så är vi där i god tid då. Hur har du gjort med skyllt på utställningen? Man kanske ska fixa ihop en till sig själv helt enkelt...

Ducati_Johan skrev:
2151384 Det är absolut ingen fara! Japp vi ses på shell på söndag kl 08. Det borde väl bli lagom tid? Halv timme till helsingborg och så är vi där i god tid då. Hur har du gjort med skyllt på utställningen? Man kanske ska fixa ihop en till sig själv helt enkelt...
Hoppar över skylt helt och hållet, jag är rätt bra på att snacka. :)
Vi ses på Shell 08:00, det ska bli kul att mullra! :tummenupp

Back