Bling bling runda tisdag?

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Tänkte börja vid stortorget och ta mig ut till K. Sen vidare till brofästet för att sedan avsluta vid torget igen..
Tisdag...
Avgång ca 17:00 om nån e sugen?

Klart ja e på..

Perfekt läge att visa nya Rettan :yoparty

Hoppas att vädret står sig bara... :Bugar

I´ll be there 17.00 sharp

:cool:

Maffan skrev:
2142160 Tänkte börja vid stortorget och ta mig ut till K. Sen vidare till brofästet för att sedan avsluta vid torget igen..
Tisdag...
Avgång ca 17:00 om nån e sugen?
ja får väl jaga dig lite då.... :D
så får du visa dina nya trix du lärt dig :tummenupp

är nog oxå med på en liten sväng på tisd hade varit trevligt med... ska försöka dra med mig några folk så vi blir några fler.

Kimmse skrev:
2143856 är nog oxå med på en liten sväng på tisd hade varit trevligt med... ska försöka dra med mig några folk så vi blir några fler.
Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar... :yoparty

Maffan skrev:
2143861 Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar... :yoparty

haha ja jag vet inte om man kan beundra min ÖVERFETA cbr600.... den måsta man snarare dyrka.... :hihi kan rusta upp den med litta blingbling :tuttar

Övertalad av Maffan på telefon...Lugn runda får det bli. Tar med spätta.

#1 Maffan
#2 RogeRetta
#3 Cheddardolmen
#4 Robbiz
#5 Kimmse
#6 Thedoc

Weber_45 skrev:
2144835 E det fritt för vem som helst att hänga på?
Ja e helt klart sugen :D

naj!!! inga R1 får hänga med................................ för de kör bara ifrån mig... :gnissla
självklart är det öppet för alla och du ska klart med!!! :tummenupp

Kommer. :tummenupp
Kimmse: när kör ni från Svedala?
Om det är okej så slår jag följe med in till stan...

#1 Maffan
#2 RogeRetta
#3 Cheddardolmen
#4 Robbiz
#5 Kimmse
#6 Thedoc
#7 Willew

Maffan skrev:
2143861 Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar... :yoparty
Det låter som om dom behöver höra lite muller också. Om allt klaffar dyker jag också upp men vänta inte på mig, det kan skita sig i sista stund.

Listan:

# 1 Maffan
# 2 RogeRetta
# 3 Cheddardolmen
# 4 Robbiz
# 5 Kimmse
# 6 Thedoc
# 7 Willew
# 8 Weber_45
# 9 blueblade
# 10 bjorasen
# 11 Maverick_ou812

Problem med komma i tid...

Maverick_ou812 skrev:
2146508 Om allt klaffar dyker jag också upp men vänta inte på mig, det kan skita sig i sista stund.

Har tyvärr samma "problem" som Mavve....Sorry

Back