Blinddate!

Då är det bättre om dejten beskriver sig som ap-ful,
på så sätt slipper man bli besviken! :va
 
Lurch skrev:
Va? På deg? In sveska please... :confused: :rolleyes:



:lol Hee, inte riktigt så blind!

Bästa dejten jag varit på! Söt, smart och hela kittet! Hon gillar att åka hoj också! :tummenupp

Om det händer nåt mer så rapporterar jag... :)
men va menar du??? Du var på dejt, har du inte lyckats linda henne i ditt nät än???:)

//R
 
Pank skrev:
hehe...hur kan man gå på blindate i ö-sund?
känner inte alla infödda varandra där?

:hihi


///P
Nä, iaf 60 tusen innevånare och en strid ström av studenter och skidsemestrare.
 
berggren_martin skrev:
Nä, iaf 60 tusen innevånare och en strid ström av studenter och skidsemestrare.

just ja,,glömde ju att turisterna är norrmän - man fattar inget av vad dom säger.
och studenterna har ju sina regler..turarna håller sig för sig själva, socionomerna hatar systemarna och syrrorna springer efter grabbarna i uniform från OHS.
och dom infödda beblandar sig helst inte med ovanstående patrask
:D
dom har ju dock ett spännande integrationsprogram på fornborgen, dom blandar gruppboenden med alkoholister och studenter!
bra tänkt.

då blir det ju lite mer spänning!

///P
 
ja det är bra att någon vågar gå på blind date!!! stå på dig!!! och tjejen ska kalva om 3 veckor nu är lite nervös faktiskt fy fan heheh
 
Pank skrev:
dom har ju dock ett spännande integrationsprogram på fornborgen, dom blandar gruppboenden med alkoholister och studenter!
bra tänkt.

då blir det ju lite mer spänning!

///P

Spänningen uteblir dock på Caps-festerna, gissa om alkisarna regerar?!? :fyllisar :yoparty
 
Lurch skrev:
Spänningen uteblir dock på Caps-festerna, gissa om alkisarna regerar?!? :fyllisar :yoparty

hehe, det bästa jag sett var ett år på den årliga fornborgsfesten, gräsmattorna fulla av studenter med bira o grilla.
då gled alkisarna fram och smälte in lysande bland alla packade studenter.

nästan så att man bara väntade på att gruppboendet skulle komma ut och joina åxå!

:tummenupp

///P
 
Pank skrev:
hehe, det bästa jag sett var ett år på den årliga fornborgsfesten, gräsmattorna fulla av studenter med bira o grilla.
då gled alkisarna fram och smälte in lysande bland alla packade studenter.

nästan så att man bara väntade på att gruppboendet skulle komma ut och joina åxå!

:tummenupp

///P

Haha, det där känner jag igen.

I vissa lägen kunde man utge sig för att vara student utan att någon misstänkte nåt. :hihi
 
Lurch skrev:
Visst kan jag berätta det! Jag måste bara vänta på att:

1. Det börjar snöa i helvetet
2. Finland vinner Eurovision Song Contest

:arsele

1. Helvete är hemma hos mig och där snöar det för jämnan.
2. Eurovision Song Contest ska läggas ner så finland behöver inte vinna skiten!
3. Svara på min fråga nu för i!
4. Det är prick 68 mil till Östersund från Norrk. så var inte rädd för mig och min enorma charm bland flickor :tungan
 
vtwin skrev:
1. Helvete är hemma hos mig och där snöar det för jämnan.
2. Eurovision Song Contest ska läggas ner så finland behöver inte vinna skiten!
3. Svara på min fråga nu för i!
4. Det är prick 68 mil till Östersund från Norrk. så var inte rädd för mig och min enorma charm bland flickor :tungan

1. Här skiner solen ikapp med mig!
2. Ska läggas ner ja, men inte än...
3. :arsele
4. Bara för dig att sms:a en blomsterkvast så är det kört juh!
5. Vi ska på bio, vi ska på bio, vi ska på bio!!! :D
 
1. Lägg ner Lanstinget!
2. Jag är en Incha-indian.
3. duelling Conquistadore
4. Jamie walters
5. Är det du eller Jag som låter nu?
 
Pank skrev:
just ja,,glömde ju att turisterna är norrmän - man fattar inget av vad dom säger.
och studenterna har ju sina regler..turarna håller sig för sig själva, socionomerna hatar systemarna och syrrorna springer efter grabbarna i uniform från OHS.
och dom infödda beblandar sig helst inte med ovanstående patrask
:D
dom har ju dock ett spännande integrationsprogram på fornborgen, dom blandar gruppboenden med alkoholister och studenter!
bra tänkt.

då blir det ju lite mer spänning!

///P
Hehe... :tungan

Fast alkisarna har förflyttats nu äntligen efter 6 år. Norska ambassaden är dock kvar längst ner i 7:an :3freak

Fornborgen rockar :D
 
Lurch skrev:
Spänningen uteblir dock på Caps-festerna, gissa om alkisarna regerar?!? :fyllisar :yoparty
De blev tvungna att lägga ner svartpuben i kvarterslokalen just pga att det var för mycket utomstående som hittade dit. Var du med förresten när de hade svartpuben i klockhuset? Kyligt platsval tycker jag :banana
 
berggren_martin skrev:
Fast alkisarna har förflyttats nu äntligen efter 6 år. Norska ambassaden är dock kvar längst ner i 7:an

Fornborgen rockar

De blev tvungna att lägga ner svartpuben i kvarterslokalen just pga att det var för mycket utomstående som hittade dit. Var du med förresten när de hade svartpuben i klockhuset? Kyligt platsval tycker jag :banana

när norska ambassadens limmosar backar upp på morgonen och man (som jag gjorde) bodde en våning upp o sover med öppet fönster blir man dock lite lätt uppretad..
peeep peeep peeep...
skönt att vakna av en jävla backvarning kl 07 varje morgon!
sen kunde dom komma upp o klaga på att man tittade på tv med för hog volym,, tss, ingen hörselskada här inte!

men vart svartpuben för poppis?
ägarna till källaren vart ledsna över att ha fått en konkurrent eller?

fornborgen rular,,,,för att vara östersund,,

///P
 
Ska träffa henne igen om en timme! Snart sitter vi och myser i en biosalong...

:clown :trixie

Fast jag är trött som fan efter att ha varit i Stockholm och tjoat...

:trött
 
Lurch skrev:
Ska träffa henne igen om en timme! Snart sitter vi och myser i en biosalong...

:clown :trixie

Fast jag är trött som fan efter att ha varit i Stockholm och tjoat...

:trött

Hångel i biomörkret... :banana

Är det nått seriöst på gång eller??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top