Bli lurad på blocket.se....

Status
Ej öppen för fler svar.
massor

Jag var ute efter ny mobil och letade på blocket och föreslog affär , när jag ville ha originalkvitto och träffas hörde ingen av sig.

Såg att många ville ha hälften i förskott och det räcker med många hälften innan man skickar nallen.

Handla bara fejs to fejs och kräv originalkvitto, är den stulen så kan nallen spärras inom 3 dygn och går ej använda. och du får inte ut något på försäkringen.

Se till att det lilla svinet får sota för det han gjort! :mad:

Dra en vals för banken att du betalat in på fel konto och att dom måste ta tillbaka betalningen. Vet att det kan vara svårt.

Tack för hjälpen alla.
Nu har jag fått fram adress och namn på mamman.

Blir nog ett besök dit inom det snaraste. ;)

Lycka till!

NO_FEAR skrev:
Tack för hjälpen alla.

Lycka till nu o hoppas det ordnar sig.Det är kanske ett gäng sporthojare från dessa trakter som vill hänga på o stå som backup he he...tänk ett helt gäng utanför huset he he eller vart fasen nu f*skapet bor.
Kan du inte lägga ut länken till blocket annonsen här oxå så du varnar för denna oseriösa typ,om nu annonsen är kvar.

Last edited:
NO_FEAR skrev:
Tack för hjälpen alla.

Du har mitt nummer, kom inom o hämta mig så fixar vi honom. E inte han där fixar vi morsan :banana

Mavve skrev:
Du har mitt nummer, kom inom o hämta mig så fixar vi honom. E inte han där fixar vi morsan :banana

Ohhh sånt gillar jag.......Mavve du och jag skulle nog gilla varandra..( No gay) :brinnerup

VaLLe skrev:
Ohhh sånt gillar jag.......Mavve du och jag skulle nog gilla varandra..( No gay) :brinnerup

Shitt... asså i år har faktiskt fler homosexuella killar stött på mig än brudar. Inte för att du e nån sån, men du fick mig att tänka på det.....
Gay? No way!

NoicE: jag vet, men som sagt.... fler killar än tjejer har stött på mig i år så :(

Om vi ska dit o se tuffa ut ( oxie) så ring mig oxå :hihi
nä men alvarlig så följer jag gärna me om ni ska prata

YamahaJojje skrev:
NO_Fear Jag e på om du behöver banka nån! bara att hämta mig! :D

Vi har myndighetskrav :hihi

AleX: ta på dig den svarta skinnvästen så kommer vi o hämtar dig....

:D
Mavve skrev:
Vi har myndighetskrav :hihi

AleX: ta på dig den svarta skinnvästen så kommer vi o hämtar dig....

Klart nu e de bara o komma.. låterbli o röra rakhyvlen me så :tomten

själv blev man lurad på andra hållet, dum och godtrogen som man är så skickade jag en mobil men fick ingen cash för den. Spärrade den med IMEInr men ändå förbannat dumt.

:mad:

Miip Miip skrev:
själv blev man lurad på andra hållet, dum och godtrogen som man är så skickade jag en mobil men fick ingen cash för den. Spärrade den med IMEInr men ändå förbannat dumt.

:mad:

Okej men var bor han då?

Skriv var bara så kan dom som vill hjälpa till och bor nära Pm:a dig och på det sätter behöver du inte slänga upp killens uppgifter på forumet. Är ju olagligt tror jag :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm