Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ge dig...AleX skrev:Hur ser det ut på bil sidan??? vem vill åka varifrån och vem kan köra-... skriv så läser vi det
Maverick_ou812 skrev:Ge dig...läs vad jag skrivit innan.
Jag kör från Oxie via Staffanstorp (om du nu vill åka med mig, Mr K också om han vill) till Lund för att hämta pjohan och sen via 108:an / 106:an till Knutstorp.
Men jag hoppas faktiskt på att det ska gå att köra hoj![]()
Duktig pojke!AleX skrev:Altså Då spikar jag nu att jag mrk pjohan och du åker i ?din bil?
Maverick_ou812 skrev:Duktig pojke!![]()
Jag hämtar dig (Mr K har jag inte hört av men förutsätter att han har lust att åka med) i Staffanstorp med min bil. Sen drar vi till Lund och hämtar pjohan.
Är detta ok och klart nog?![]()
![]()
Jag hade ju tänkt och gå på händer dit ........ tack för platsenMaverick_ou812 skrev:(Mr K har jag inte hört av men förutsätter att han har lust att åka med)
På tal om plats, behöver jag ta med barnstolen till AleX tror ni?Mr K skrev:Jag hade ju tänkt och gå på händer dit ........ tack för platsen![]()
jag har bälteskudde till alex så det är lungt ....Maverick_ou812 skrev:På tal om plats, behöver jag ta med barnstolen till AleX tror ni?
Bakåtvänd eller framåtvänd isåfall? Eller räcker det med bälteskudde?![]()
Frulle hos Mr K 08:30 - ten - four.Mr K skrev:jag har bälteskudde till alex så det är lungt ....
Kom hit 0830 istället så tar vi en kopp kaffe och en bulle ......
Maverick_ou812 skrev:Pjohan? Adressen till Casa pjohan på PM. Pronto.
Maverick_ou812 skrev:Oxie - Maverick_ou812 leaves the building - 08:40
Staffanstorp - Mr K:s lovenest - 08:55
Lund - Casa pjohan - 09:15
ETA Knudan 09:55
Verkar det vettigt?
Micke
Maverick_ou812 skrev:På tal om plats, behöver jag ta med barnstolen till AleX tror ni?
Bakåtvänd eller framåtvänd isåfall? Eller räcker det med bälteskudde?![]()
Jag hämtar dig. Ska du med till Mr K? Han serverar kanske lite av yngsta sonens välling.AleX skrev:Hämtar du upp mig? bor på malmöv 14.. mitt i smeten.. ?
Mr K befann sig på en annan planet i morse, bra att ni drog dit liket iafMaverick_ou812 skrev:Jag hämtar dig. Ska du med till Mr K? Han serverar kanske lite av yngsta sonens välling.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|