Bli en vinnare!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Imorgon ska jag ska försöka vinna 125-400 med min -94 TZ 250. Oscar, oFFkeFF, Ullis och ett koppel annat löst folk kommer bjuda hårt motstånd. Just nu håller Fredde Watz på att preparera min hoj för att vara i absolut toppform inför första kvalet. Men jag saknar däckvärmare!

Du som kör 600 eller 1000 och vill investera i min vinst kan låna ut dina däckvärmare till mig en timme före start: 14.25.

Väntar ödmjukast på svar!

:Bugar

Nyteknik skrev:
Försök jaga reda på Hagster (Daniel), han ska köra R1000 med nummer 99. Han har lånat mina o stämmer det med tider o ni står i närheten så är det fritt fram att låna dom.

stavgren skrev:
Försök jaga reda på Hagster (Daniel), han ska köra R1000 med nummer 99. Han har lånat mina o stämmer det med tider o ni står i närheten så är det fritt fram att låna dom.

Hyvens! :tummenupp

Jag ska försöka leta upp Daniel och se efter om schemat passar för att låna dina värmare av honom.

Fridens liljor!

:hej

Goodstuff skrev:
Inte konstigt att du aldrig skruvar med din hoj när du lejer bort arbetet hela tiden. Sicket fusk! :7peta

Jag skruvar när det behövs. Eftersom jag var orolig att det var ett svårt/allvarligt fel på hojen som jag inte skulle kunna/hinna fixa innan söndagen verkade det som en jättebra idé att engagera Watz när han erbjöd sig.

Innan jag fattade att det var reedventilen som var paj på Gelleråsen provade jag ju med din tändspole. När jag sedan efter racet monterade dit min tändspole (som det inte var något fel på) måste jag ha gjort det slarvigt. Sladden satt inte helt fast och Watz trodde att det var felet jag hade upplevt på Sviestad i tisdags. Men han har tydligen trixat mer med min hoj så att den kommer gå något överjävligt imorgon!

:skrämd

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back