Bli diktator eller rättrådig härskare

Chris Ash skrev:
Skapa ditt eget land här och kolla hur dina politiska beslut formar det.

nationstates.net

Ganska kul tidsfördriv faktiskt, tar max 5 minuter/dag.
En polare försökte få med mig på det där spelet en gång, men jag fick aldrig riktigt kläm på det.

Nu har jag gjort mig ett eget land, men vad ska man göra sen? Jag vill söndra och härska, går det?

Då har man ett land.... "The Principality of Sepahewe" i Sweden... Vi tar gärna emot turister ;)

//H

sepahewe skrev:
Då har man ett land.... "The Principality of Sepahewe" i Sweden... Vi tar gärna emot turister ;)

//H

Nu har vi bestämt oss för att ta över världen och göra den till en MC-vänligare planet. Flytta till vår region SportHoj och ge oss alla endorsement för bättre inflytande över UN :yoparty

McB skrev:
Nu har jag gjort mig ett eget land, men vad ska man göra sen? Jag vill söndra och härska, går det?

Du kommer fortlöpande att få ta beslut i frågor som är viktiga för ditt land. Du kan ställa in hur ofta du vill ta beslut under "settings" och därefter "issues".

The Republic of Henken is a tiny, environmentally stunning nation, renowned for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 5 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."

Hur gör man när man väl bestämt sig för ett alternativ angående en issue? Bara trycka accept & vänta eller?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka