Bli Delägare I Dalslands Ring!!!!!!

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Tänkte bara uppmärksamma alla på att det planeras att byggas ett nytt Dalslands ring! För att stödja detta projekt kan man bli andelsägare. Det kostar 200:-.
Ett shysst projekt att stödja tycker jag (blev andelsägare idag:) )
Ge bort en andel i julklapp kanske:tummenupp .Kanske ett bra tips att ge till den som redan har allt. Inte varje dag man kan ge bort en del av en räserbana:D

Tror de skulle behöva sälja 2000 andelar innan -07 slut. 1490 st är redan sålda.
Så kom igen nu, hjälp till å fixa en bana till som vi kan göra det vi tycker är ballast på, ........Räjsaaaaaaaaaaaa!:yoparty :yoparty :yoparty

Gå in på denna sida o anmäl er:
http://www.dalslandsring.nu/

ps. vet inte om detta varit uppe innan. Isf får moderatorn flytta denna tråd dit eller nåt.

Skriv gärna här o säg om ni signar er, men glöm inte o gå in på deras hemsida o signa er på riktigt bara.

Jo, om den låg på rätt sida om Sverige. ;)

Varför måste alla motorbanor ligga 20+ mil från hufvudstaden.

Jo, om den låg på rätt sida om Sverige. ;)

Varför måste alla motorbanor ligga 20+ mil från hufvudstaden.

Nej ,det kan man ju undra.
Är det därför folk inte är på hugget? men alla sporthojare kan ju inte bo i Stockholm, eller? Det måste ju finnas ett gäng på västkusten tex.

Skit nu i Linda Skugge:arsele (som verkar betyda väldigt mycket för en del) o satsa på nåt positivt istället:)

Jäkligt coolt! Hade jag haft pengar över till mat så hade jag inte tvekat. Har alltid velat äga min egna räserbana:rock

Jäkligt coolt! Hade jag haft pengar över till mat så hade jag inte tvekat. Har alltid velat äga min egna räserbana:rock

Snacka skit!

Offra en slant vid nästa Soc bidrag/A-kassa till nått vettigt eller klipp dig o sök jobb ... :rolleyes:

Klart man e på ........ :tummenupp

Snacka skit!

Offra en slant vid nästa Soc bidrag/A-kassa till nått vettigt eller klipp dig o sök jobb ... :rolleyes:

Klart man e på ........ :tummenupp

Att jag inte har några pengar över har väl inget att göra med om jag har jobb eller ej? Tro det eller ej men det finns faktiskt vuxna människor som gör sig av med mer varje månad än vad de får in:huvet Dessutom är jag vackert snaggad:D
Nog med OT nu kanske;)

Men... Det står ju
Du kan också bli andelsägare i Dalslands Ring ekonomisk förening
Betala in 200:- kr (fysisk person) eller 1000:- kr (juridisk person) för att bli andelsägare i föreningen.

Menas inte det att man blir medlem i själva föreningen?? Hittar faktiskt ingen info att man äger en bit av räserbanan. :)

Men... Det står ju
Du kan också bli andelsägare i Dalslands Ring ekonomisk förening
Betala in 200:- kr (fysisk person) eller 1000:- kr (juridisk person) för att bli andelsägare i föreningen.

Menas inte det att man blir medlem i själva föreningen?? Hittar faktiskt ingen info att man äger en bit av räserbanan. :)

Är väl samma i en bostadsrättsförening. Du äger inte bostaden i sig utan det gör föreningen som du i sin tur är delägare i.

Signade upp mig nu...kul initiativ. Har landställe i Ånimskog så det passar ju bra :tummenupp

Är väl samma i en bostadsrättsförening. Du äger inte bostaden i sig utan det gör föreningen som du i sin tur är delägare i.

Aaah, då klarnar det. :tummenupp
Men... Hur blir det då med underhåll av bana, slitskador etc? Måste innebära hyror då väl?

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup