Bli av med sin Analflik?

Ann Al har hon en flik? :va Eller var hon en flik? :tungan

Oddjob, du e kass! Var fan får du allti från? :D

:fakta
flikfakta
jo! så lägligt så masade jag mig till cellprovtagning, 1,5 år efter jag fått kallelsen. det är ju så svårt att tajma in, torsdagar mellan 8 å 9 veckor då man inte blöder.

men idag hände det och jag fick ett ypperligt tillfälle att ställa alla frågor som uppstått kring nämnda analflikar. så här följer fakta:

en flik är en rest av en hemorrojd - som kan uppstå då man är väldigt hård i magen. alltså faller en del av tarmen ut som blodfylls som ett åderbrock. sedan dras blodet tillbaka och kvar lämnas - fliken.

en flik är en flik är en flik och bör enligt den barnmorska jag mötte idag inte tas bort. den ska alltså vara där! och enligt hen så är det väldigt vanligt.

om man vill se saker positivt så är det en extrasensor till den känsliga anusöppningen, alltså en tentakel som förhöjer känslan av att bli pillad i baklörva. något så fint som en extra klitta blir man inte förärad var dag!

inför dagens cellprov hade jag fått berättat för mig att barnmorskan kommer smeka mig längs innanlåren. men ack det väntade jag förgäves på. dock uttryckte hon den förväntade frasen "ja det ser ju jättefint ut!"

jag kom att tänka på MAT-TINA.

hu!
2005-nov-24 @ 18:17:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)

att komma ut
ikväll bjöds under ett helt ordinärt fitt-snack att komma ut med min analflik. en god vän var föredömligt öppen med sin analflik och ritade in denna på sin fitt-teckning och så visade det sig att alla vi tre som satt och pratade hade var sin analflik!

fantastiskt fint.

nu är vi både något normaliserade och något mer du med varann. det uppskattar jag.

- - - - -

fakta: analflik är ett överskott av hud som sitter i anslutning till analöppningen. inte att förväxlas med hemorrojder som är en del av tarmen som fallit ut eller svullnat. äh.

Den dagen min ändtarm FALLER ut, då äre fan dags att sluta med den tyska bögporren :näsblod:

Jag ska motbevisa er :mad:

På något sätt så kändes det som om en analflikstråd utan IronMike var som en kisspaus utan bonusdroppar:D

Btw så tror Jag inte på fenomenet! Någon som har en att visa upp? Gärna film med yvigt fladder.

Last edited:
På något sätt så kändes det som om en analflikstråd utan IronMike var som en kisspaus utan bonusdroppar:D
http://www.mydoctor.se/default.asp?LP=170

Behandlingar:

Läkarmottagning Stenpaviljongen

Bedömningar inför större operationer på sjukhuset.

Enklare kirurgiska ingrepp såsom:
*Rektoskopi
*Hemorrojder med gummiringsligatur
*Analflikar
*Åderbråck, op i lokalbedövning eller sclerosering
*Sterilisering av män
*Phimosis ( operation av för trång förhud)
*Cystoskopi (undersökning av urinblåsan med optik)
*Prostatabiopsier
*födelsemärken,nageltrång

:tummenupp

Rabatter:

MYDOCTOR erbjuder 10 % rabatt till studenter (vid uppvisande av studentleg.) samt till
pensionärer. Rabatten är inräknad i priset för dom studenter som ska ha Gardasil oavsett om man omfattas av högkostnadsskyddet eller inte . Övriga som ska ha Gardasil betalar 1645kr/dos.

Vi kanske kan maila dom, så att man får rabbat om man är medlem på sporthoj.com ...eller höra med företaget om dom inte kan göra reklam på sh, jag skulle fanimej personligen betala deras reklambanner :D

http://www.mydoctor.se/default.asp?LP=170

..............

Vi kanske kan maila dom, så att man får rabbat om man är medlem på sporthoj.com ...eller höra med företaget om dom inte kan göra reklam på sh, jag skulle fanimej personligen betala deras reklambanner :D

Vi kan göra gruppbesök!

...så du menar på att denna analflik är högst verklig? :va
Är det någon åkomma eller en genetisk defekt/fördel?

Vi kan göra gruppbesök!

...så du menar på att denna analflik är högst verklig? :va
Är det någon åkomma eller en genetisk defekt/fördel?

Nej nej, nu har du fått allt om bakfoten..

Alla har en analflik, det _är_ en kroppsdel. Men vissa kan råka få en för stor flik. Så det går att operera, precis som halsmandlar mm. Alla har halsmandlar precis som analflikar.

Sen finns det lite mystik kring ämnet, om varför man har en flik och vad den är till för? somliga menar att den ska styra ner skiten åt rätt håll, andra menar att det bara råkar vara lite lös hud, andra menar på andra saker...

Jag antar att det är den lilla hudfliken, som blir över när dajmkrysset är i normalt tillstånd. Men för att öppnas upp så behövs ju mer hud? - för att hålet ska bli större. Så jag vet inte om fliken finns där om rectum är öppet, som i div porrfilmer :gnissla

Alla har en analflik, det _är_ en kroppsdel. Men vissa kan råka få en för stor flik. Så det går att operera, precis som halsmandlar mm. Alla har halsmandlar precis som analflikar.

Sen finns det lite mystik kring ämnet, om varför man har en flik och vad den är till för? somliga menar att den ska styra ner skiten åt rätt håll, andra menar att det bara råkar vara lite lös hud, andra menar på andra saker...

Jag antar att det är den lilla hudfliken, som blir över när dajmkrysset är i normalt tillstånd. Men för att öppnas upp så behövs ju mer hud? - för att hålet ska bli större. Så jag vet inte om fliken finns där om rectum är öppet, som i div porrfilmer :gnissla

Men du är ju knäpp, vad har du satt på för skabbiga 20krs tjejer?:3freak :zpy

BILD!!

Jag har faen ingen flik!:mad: En plain ballongknut är Jag nästan säker på att det är (speglar mig inte så mycket i de regionerna...) Att det skulle vara nåt var människa besitter har Jag svårt att föreställa mig. Tror det är en freaky-piece.

Jag har faen ingen flik!:mad: En plain ballongknut är Jag nästan säker på att det är (speglar mig inte så mycket i de regionerna...) Att det skulle vara nåt var människa besitter har Jag svårt att föreställa mig. Tror det är en freaky-piece.

Jag har faktiskt stött på analfliken ett par gånger i min ungdom, hos diverse lösa fruntimmer. Fast jag visste inte att den var så utbredd, eller att den ens hade en benämning. Man blir klokare för varja dag som går! :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back