Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ann Al har hon en flik?Eller var hon en flik?
Oddjob, du e kass! Var fan får du allti från?![]()
Var du tvungen att inflika det där?
Nja, lite som penetrerande journalistik.![]()
Jag ska motbevisa er![]()
http://www.mydoctor.se/default.asp?LP=170På något sätt så kändes det som om en analflikstråd utan IronMike var som en kisspaus utan bonusdroppar![]()
http://www.mydoctor.se/default.asp?LP=170
..............
Vi kanske kan maila dom, så att man får rabbat om man är medlem på sporthoj.com ...eller höra med företaget om dom inte kan göra reklam på sh, jag skulle fanimej personligen betala deras reklambanner![]()
Vi kan göra gruppbesök!
...så du menar på att denna analflik är högst verklig?![]()
Är det någon åkomma eller en genetisk defekt/fördel?
Nej nej, nu har du fått allt om bakfoten..
Alla har en analflik, det _är_ en kroppsdel. Men vissa kan råka få en för stor flik. Så det går att operera, precis som halsmandlar mm. Alla har halsmandlar precis som analflikar.
Sen finns det lite mystik kring ämnet, om varför man har en flik och vad den är till för? somliga menar att den ska styra ner skiten åt rätt håll, andra menar att det bara råkar vara lite lös hud, andra menar på andra saker...
Jag antar att det är den lilla hudfliken, som blir över när dajmkrysset är i normalt tillstånd. Men för att öppnas upp så behövs ju mer hud? - för att hålet ska bli större. Så jag vet inte om fliken finns där om rectum är öppet, som i div porrfilmer![]()
Alla har en analflik, det _är_ en kroppsdel. Men vissa kan råka få en för stor flik. Så det går att operera, precis som halsmandlar mm. Alla har halsmandlar precis som analflikar.
Sen finns det lite mystik kring ämnet, om varför man har en flik och vad den är till för? somliga menar att den ska styra ner skiten åt rätt håll, andra menar att det bara råkar vara lite lös hud, andra menar på andra saker...
Jag antar att det är den lilla hudfliken, som blir över när dajmkrysset är i normalt tillstånd. Men för att öppnas upp så behövs ju mer hud? - för att hålet ska bli större. Så jag vet inte om fliken finns där om rectum är öppet, som i div porrfilmer![]()
Jag har faen ingen flik!En plain ballongknut är Jag nästan säker på att det är (speglar mig inte så mycket i de regionerna...) Att det skulle vara nåt var människa besitter har Jag svårt att föreställa mig. Tror det är en freaky-piece.
Jag har faktiskt stött på analfliken ett par gånger i min ungdom, hos diverse lösa fruntimmer.
Jo du lär visst ha.. Känn efter med valfritt finger vid tillfälle, mot pungen till...Jag har faen ingen flik!![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |