Blev så jävla förbannad!!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Blev så jävla förbannad igår så måste få snacka av mig lite,

Det hela började med att jag kom åkande i min vinterbil (scorpan) och allt var lungt o fint tills en grek (vet ej exakt ursprung men gissar på att han var grek)
flyger ut ur en korsning (Jetmacken i berga, Kalmar) där han förövrigt har väjningsplikt och får försig att det är han som ska köra först. (fast jag kommer på huvudleden)
Han ställer sig på tutan och gestikulerar med nävar och fingrar :finger , jag tutar ju sälvklart tillbaka och fortsätter köra vidare, MEN gubbjävlen (ca 45år) åker efter i full kareta i hans nya Toyota efter mig mot rödjuskorsningen vid smålands motorcentrum, tutar och pekarfinger och alltmöjligt.

Nu börjar jag bli förbannad, ut med näven och ger fingret tillbaka, detta gjorde såklart det inte bättre, och givet så var det rött i korsningen utanför smålands motorcentrum. Stannar (har en bil framför mig)
Ser i backspegeln att greken kliver ut ur bilen, springer fram till min bil, sliter upp dörren och skrike "u mother fucker!!" jag blir ställd, sliter tillbaka dörren och vevar ner rutan och säger att här i sverige så har vi trafikregler.
Gubber försöker då slå in rutan men lyckas ej, då sticker gubbjäveln in armen genom rutan (rutan är halvvägs nere) och ger mig lavetter i huvvet och skriker "u mother fucker, i gonna kill u!!!!" om och om igen! (ursäkta min dåligt skrivna engelska)

nu börja jag bli vansinig. jag och polarn hoppar ur bilen och börjar gå mot greken som nu vänder mot sin bil och öppnar bildörren och tar då upp en kniv ca 40cm lång (en stor jävla kniv) jag o polarn tittar då påvarandra och säger samtidigt, nu sticker vi, in i bilen (har nu blivit grönt,) lägger två 10m långa svarta spår i marken, och åker därifrån.

Ångrar starkt att jag inte tog hans regnr eller la i backen och tryckte ihop hans nya toyota!

Men hur fan tänker grekerna??!! ska man mörda över en trafikhändelse?
Nu var det inte jag som körde fel, det var han, men oavsätt så ger detta inte en rätten att dra kniv eller misshandla någon.

Var tvungen att skriva av mig, men hur skulle ni reagera om det var ni som satt i min sitts? jag var mest chockad och han inte riktigt reagera.

Last edited:
Grek ? Låter mera som det kan ha vart en Finne.:D

Har en kompis som fick stryk för att han körde om "en svensk medborgare".
Finns en grupp av dess som har nästan identiska bilar och kör i kortege.
De anser dessa bilar vara det vassaste man kan ha.
Kompisen hetsade dom lite med sin gamla BMWskithög.
Körde om en och lade sig emellan.
När han svängde av för att tanka, följde de efter och misshandlade honom.
Behöver jag tillägga att jag hetsar sällskapet så fort jag ser dom?

Förbannad skulle man ju ha blivit, men börjar han vifta med kniv så är det nog inte annat att göra än att sticka därifrån.

jag hade fått rå damp.... om man hade tänkt lite längre hade man kunnat köra så han hängde med och sedan stanna utanför polishuset eller något... men är lätt att vara efterklok!

:kjetting ?

Nä, ni gjorde iaf rätt med att sticka där ifrån fortast möjligt. Synd att ni inte fick tag på numret, nog inte det första man tänker på när en machete kommer fram =/

Hahah fyfan, garva gärnet när jag läste :D :D
Synd på kniven bara, kul story tyckte jag dock :D

Har en kompis som fick stryk för att han körde om "en svensk medborgare".
Finns en grupp av dess som har nästan identiska bilar och kör i kortege.
De anser dessa bilar vara det vassaste man kan ha.
Kompisen hetsade dom lite med sin gamla BMWskithög.
Körde om en och lade sig emellan.
När han svängde av för att tanka, följde de efter och misshandlade honom.
Behöver jag tillägga att jag hetsar sällskapet så fort jag ser dom?

Seriöst så har jag inte en aning om vad du menar för grupp, nu får du berätta för en nyfiken.
Själv har jag klarat mig hittills men risken är väl stor att man blir mördad i en trafikuppgörelse någon gång då mitt humör i trafiken inte är det bästa :näsblod
Har antagligen fått det efter min far som skulle ge sig på en gubbe utanför tågstationen i Etuna för sisådär 10 år sedan. Han stal farsan parkering när han skulle backa in och min käre far såg rött och efteråt så skyllde han på att han inte hade druckit sitt morgonkaffe :dummer

i den här stan springer snorjärsarna runt med både kniv och picka,så det bästa brukar va att inta hetsa upp sig i onödan.
peka finger är 80-tal,nu är det ignorera som gäller.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT