Mike the bike
#95 R 1000 / Team Gröön
Hade varit hos Honda inne i stan och var på väg till Johans Mc när jag blev påbackad?? Trodde inte man kunde bli det.
Stod vid rödljusen placerad lite till vänster så som man skall för att markera vart man skall svänga.
Hamnade då tyvärr i den döda vinkeln för framförvarande bil som stod längst fram.
Han kom plötsligt på att han skall minsan svänga höger istället och ligger alltså nu i fel fil.
Vad gör han då??
Jo han slänger i beckan och backar nästan över min ZX10a!!
Jag hinner komma ut lite mer till vänster men det slutar med att han trycker undan hojen med mig emellan som idag har en duktigt blå arm och jävligt ont i benet.
Men som tur var så klarade jag hojen med bara en liten repa på backspegeln.
Men hade jag inte slängt mig på tutan så hade han backat över min älskling då han tydligen inte hörde att jag skrapade i hans bil??
Helt bisarr upplevelse, jag blev så jäla paff att jag knappt kunde reagera.
Tja vad säger man, shit happens.
/Mikael
Stod vid rödljusen placerad lite till vänster så som man skall för att markera vart man skall svänga.
Hamnade då tyvärr i den döda vinkeln för framförvarande bil som stod längst fram.
Han kom plötsligt på att han skall minsan svänga höger istället och ligger alltså nu i fel fil.
Vad gör han då??
Jo han slänger i beckan och backar nästan över min ZX10a!!
Jag hinner komma ut lite mer till vänster men det slutar med att han trycker undan hojen med mig emellan som idag har en duktigt blå arm och jävligt ont i benet.
Men som tur var så klarade jag hojen med bara en liten repa på backspegeln.
Men hade jag inte slängt mig på tutan så hade han backat över min älskling då han tydligen inte hörde att jag skrapade i hans bil??
Helt bisarr upplevelse, jag blev så jäla paff att jag knappt kunde reagera.
Tja vad säger man, shit happens.
/Mikael
, ner med fötterna å börja sparka hojen bakåt, som tur var stanna han efter nån meter. Sen körde han iväg, jag blev så paff så jag visste inte vad jag skulle göra, körde förbi honom, då satt han i tele å snacka.